Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Global Sourcing

  /  Global Sourcing (Strona 2)

Global Sourcing

You are here:
< Back

„Jedna z najszybciej rozwijających się światowych strategii zarządzania łańcuchem dostaw. To globalny proces pozyskiwania zaopatrzenia (dostaw),który daje możliwość tworzenia dla przedsiębiorstwa długoterminowy związek zakupów z najlepszymi dostawcami.

Global Sourcing zawiera w sobie liczne cechy strategii outsourcingu: firma chcąc osiągnąć wysoką efektywność powinna zawężać zakres swojej działalności do pewnych podstawowych obszarów. Natomiast pozostałe, wewnętrzne obszary swej działalności przedsiębiorstwo powinno zlecać partnerom zewnętrznym (dostawcom), czyli firmom, które są w stanie lepiej i taniej wykonać usługi na rzecz przedsiębiorstwa macierzystego.

Warto podkreślić, że Global Sourcing jest czymś więcej, niż tylko nakierowaniem rynków zaopatrzeniowych na nowe kraje. Strategiczne światowe zakupy nie ograniczają się jedynie do zabezpieczenia dostaw w niezbędne produkty i usługi. Znajomość zagranicznych rynków i dostawców pozwala firmie zaplanować we właściwym momencie jej przyszły rozwój i budować strategię, która tworzy dla przedsiębiorstwa długoterminowy związek zakupów z najlepszymi dostawcami. „

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło