Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Jak „sprzedać” oszczędności zakupowe? Budowanie prestiżu Zakupów w organizacji

Czy można zbudować wartość działu zakupów poprzez zbudowanie wspólnego mianownika dla różnych podejść do oszczędności? Prezentacja mówi o tym jak bardzo zależy rozumienie oszczędności w zależności od miejsca w organizacji. Podkreśla rolę Zakupów jako Partnera Biznesowego.
Autor: Maciej Fiedosiejew, Orange Polska
Treść dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników.
Dołącz do nas - zyskaj nieograniczony dostęp do zasobów!

Zarejestruj się

Resetuj hasło