Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 664 324 043    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Zakupy subiektywne, czyli kiedy porównanie cen nie wystarczy

Prezentacja koncentruje się na temacie zakupów subiektywnych. Wyszczególnione zostały kryteria subiektywne przy decyzji zakupowej, które występują, gdy specyfikacja produktu oraz warunki realizacji umowy nie są jednoznacznie określone lub gdy kryteria jakościowe nie są policzalne. Poruszona została także kwestia oceny ofert, a także pojęcie strategii zakupowej w świetle subiektywnych kryteriów. Strategia ma dwa etapy – analiza ofert pod kątem kryteriów subiektywnych i negocjacje pozostałych warunków współpracy, w tym ceny.
Autor: Robert Kruk, Orange Polska
Treść dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników.
Dołącz do nas - zyskaj nieograniczony dostęp do zasobów!

Zarejestruj się

Resetuj hasło