Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

ONLINE: Zakupy jako generator innowacji – zarządzanie innowacją w firmie

  • Opis warsztatu w pigułce

    Każda firma chce być innowacyjna, a jej konkurencyjność na rynku realnie wpływa na kondycję finansową. Każda firma zakłada, że jest skupiona na kliencie i jego satysfakcji, ale czy rzeczywiście tak jest? Warsztat ma za zadanie wyposażyć użytkowników w założenia metodyki Design Thinking, by wspólnie z grupą warsztatową wypracować proces zarządzania innowacją, nad którym będą mogli prowadzić dalsze prace w miejscu pracy.

  • Korzyści z udziału dla uczestnika

    Dzięki udziałowi w warsztacie uczestnicy zrozumieją istotę zarządzania innowacją w firmie;możliwości, jakie daje praca w dziale zakupów w tym obszarze oraz ich rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji. Dzięki krótkiemu wprowadzeniu poznają założenia metodyki Design Thinking orazwypracują sposoby zarządzania innowacją w firmie.

  • Stopień zaawansowania

    średniozaawansowani / zaawansowani

  • Metody szkoleniowe

    wykłady teoretyczne, dyskusje i warsztat moderowany, ćwiczenia grupowe.

  • Czas trwania

    8h – w tym przerwy kawowe, lunch

Program warsztatów:
  1. Czym jest innowacja i dlaczego jest tak istotna?
  2. Rola zakupów w zarządzaniu innowacją
  3. Wprowadzenie do metodyki Design Thinking
  4. Wypracowanie procesu zarządzania innowacją w firmie
  5. Partnerstwo biznesowe vs rzeczywistość.
Atrakcyjne ceny TYLKO dla Członków PROCON® Professionals Poznaj szczegóły

Data

19 cze 2023
Zakończone!

Czas

09:00 - 17:00

Koszt

1.090PLN + VAT

Lokalizacja

Online
Kategoria

Prowadzący

  • Diana Najtkowska-Sapryk
    Diana Najtkowska-Sapryk
    Trener i Coach działu zakupów, ProcureMe

    Trener, coach, wykładowca specjalizujący się w szkoleniach dla działu zakupów, z kompetencji miękkich i zakupowych. Właścicielka firmy oraz grup na Facebook, Linkedin ProcureMe promującej ludzki wymiar biznesu, dbałość o relacje z dostawcami i spojrzenie na rolę kupca jako ambasadora najlepszych, etycznych praktyk kupieckich o holistycznym podejściu do swojej roli. Były kupiec z ponad 13-letnim doświadczeniem pracy w międzynarodowych korporacjach tj. Samsung Electronics, Mars czy Arjohuntleigh w działach zakupów.

Zarejestruj się

Resetuj hasło