ONLINE: Zakupy jako generator innowacji – zarządzanie innowacją w firmie
Opis warsztatu w pigułce
Każda firma chce być innowacyjna, a jej konkurencyjność na rynku realnie wpływa na kondycję finansową. Każda firma zakłada, że jest skupiona na kliencie i jego satysfakcji, ale czy rzeczywiście tak jest? Warsztat ma za zadanie wyposażyć użytkowników w założenia metodyki Design Thinking, by wspólnie z grupą warsztatową wypracować proces zarządzania innowacją, nad którym będą mogli prowadzić dalsze prace w miejscu pracy.
Korzyści z udziału dla uczestnika
Dzięki udziałowi w warsztacie uczestnicy zrozumieją istotę zarządzania innowacją w firmie;możliwości, jakie daje praca w dziale zakupów w tym obszarze oraz ich rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji. Dzięki krótkiemu wprowadzeniu poznają założenia metodyki Design Thinking orazwypracują sposoby zarządzania innowacją w firmie.
Stopień zaawansowania
średniozaawansowani / zaawansowani
Metody szkoleniowe
wykłady teoretyczne, dyskusje i warsztat moderowany, ćwiczenia grupowe.
Czas trwania
8h – w tym przerwy kawowe, lunch
Program warsztatów:
- Czym jest innowacja i dlaczego jest tak istotna?
- Rola zakupów w zarządzaniu innowacją
- Wprowadzenie do metodyki Design Thinking
- Wypracowanie procesu zarządzania innowacją w firmie
- Partnerstwo biznesowe vs rzeczywistość.
Prowadzący
-
Diana Najtkowska-SaprykTrener i Coach działu zakupów, ProcureMe
Trener, coach, wykładowca specjalizujący się w szkoleniach dla działu zakupów, z kompetencji miękkich i zakupowych. Właścicielka firmy oraz grup na Facebook, Linkedin ProcureMe promującej ludzki wymiar biznesu, dbałość o relacje z dostawcami i spojrzenie na rolę kupca jako ambasadora najlepszych, etycznych praktyk kupieckich o holistycznym podejściu do swojej roli. Były kupiec z ponad 13-letnim doświadczeniem pracy w międzynarodowych korporacjach tj. Samsung Electronics, Mars czy Arjohuntleigh w działach zakupów.