Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Skuteczne negocjacje biznesowe

  • Opis warsztatu w pigułce

    W trakcie szkolenia rozwijamy kompetencje twarde , dostarczając narzędzia analizy kosztowej, procesu zakupowego, praktycznego przygotowania się do negocjacji. Rozwijamy również kompetencje miękkie, mechanikę podejmowania decyzji biznesowych, pracę nad zwiększaniem wysokie samooceny, asertywności i techniki wywierania wpływu na ludzi. Szkolenie będzie miały charakter praktycznego warsztatu angażującego wszystkich uczestników. Kluczowa będzie analiza zachowania dostawców lub klientów, wyciąganie wniosków, zespołowe poszukiwania dobrych rozwiązań, zdobywanie praktycznej wiedzy i ćwiczenie umiejętności negocjacyjnych. Celem projektu jest dostarczyć konkretnych przykładów z życia biznesowego, propozycji rozwiązań, oraz analizy psychologicznej i wyjaśnienia mechaniki działania ludzkiego umysłu. Jeśli chcesz zwiększyć skuteczność swoich negocjacji – dowiesz się o tym od praktyka biznesu. Jeśli chcesz zwiększyć rozumienie mechanizmów działania ludzkiego mózgu, etymologii konfliktów, pułapek psycho-manipulacji – dowiesz się o tym od światowej klasy eksperta z dziedziny kognitywistki.

  • Korzyści z udziału dla uczestnika

    Nauczysz się w sposób strukturalny i z wykorzystaniem praktycznych modeli analitycznych przygotowywać się do negocjacji; prowadzić rozmowę w sposób stanowczy, asertywny aby uzyskać akceptacje swojego stanowiska; przygotowywać dokładną informację zwrotną dla dostawcy i wykorzystanie skutecznych taktyk negocjacyjnych/kupieckich. Warsztat podnosi efektywność funkcjonowania zespołów. Wprowadza standard komunikacji, który staje się przejrzysty i zrozumiały dla wszystkich w firmie.

  • Stopień zaawansowania

    średniozaawansowani / zaawansowani

  • Metody szkoleniowe

    wykłady teoretyczne, dyskusje i warsztat moderowany, ćwiczenia grupowe.

  • Czas trwania

    dwa dni po 8h – w tym przerwy kawowe, lunch

Program szkolenia Dzień 1:

  1. Negocjacje krok po kroku, czyli dokładna analiza procesu.
  2. Pozycjonowanie na osi siła słabość, profesjonalne narzędzia kupieckie – „Matryca Kraljic” oraz i model „11Cs”.
  3. Najważniejsze pytanie negocjacji kupieckich – Jaka jest Twoja BATNA? Rozebranie BATNA na czynniki pierwsze.
  4. Atrakcyjność oczami klienta i atrakcyjność oczami dostawcy – „Model Wiatraka”.
  5. Taktyki kupieckie stosowane na etapie rozpoznania rynku – czyli, negocjacje rozpoczynają się od pierwszego kontaktu z dostawcą.
  6. Przygotowanie negocjacji TCO (całkowity koszt posiadania).
  7. Wykorzystanie Informacji Zwrotnej w procesie negocjacji z dostawcą. Czyli „nie negocjuj” jako najpotężniejsza taktyka kupiecka.
  8. Negocjacje ramowej umowy zakupowej. Najważniejsze zapisy, które gwarantują respektowanie postanowień umowy.
  9. Jak w łatwy sposób negocjować kary umowne z dostawcą? Techniki negocjacji kar umownych.
  10. Gra symulacyjna

Dzień 2:

  1. Zasady Negocjacji. W odróżnieniu od taktyk negocjacyjnych stosowanych w zależności od potrzeby, zasady są uniwersalne i działają zawsze, niezależnie od tego czy jesteśmy ich świadomi czy też nie.
  2. Gra symulacyjna oparta na scenariuszu z życia wziętym.
  3. Techniki obrony ceny przez dostawców.
  4. Przykłady negocjacji w zależności o stylu negocjatora i kultury kraju.
  5. Taktyki negocjacyjne – przedstawienie konkretnych taktyk i przykładów ich stosowania w praktyce.
  6. Test stylu negocjatora – ćwiczenie na określenie naturalnego stylu każdego z uczestników.
  7. Gra symulacyjna – negocjacje.
  8. Zachowanie przy stole negocjacyjnym – omówienie najpopularniejszych zachowań przy stole negocjacyjnym i ich znaczenia
  9. Przygotowanie miejsca negocjacji – praktyczne wskazówki.
  10. Podsumowanie szkolenia i wypracowanie standardu oraz zasad negocjacji w firmie.
Atrakcyjne ceny TYLKO dla Członków PROCON® Professionals Poznaj szczegóły

Data

29 lut 2024 - 01 mar 2024
Zakończone!

Czas

09:00 - 17:00

Koszt

4.500PLN + VAT

Lokalizacja

Warszawa
Kategoria

Prowadzący

  • Jacek Jarmuszczak
    Jacek Jarmuszczak
    Praktyk zakupowy, Negocjator, Category Manager

    Praktyk, doświadczony manager zakupów, negocjacji zakupowych i strategii generowania oszczędności na międzynarodowych rynkach. Karierę zawodową rozpoczynał w polskich firmach branży FMCG, dla których prowadził negocjacje zakupowe z dostawcami z całego świata. Później jako szef działu zakupów elektronicznych w Carlsberg Group, zarządzał zespołem który przeprowadzał ok 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów na całym świecie.

  • Maciej Błaszak
    Maciej Błaszak
    dr hab. prof. UAM Maciej Błaszak

    Wykładowca na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu

    Neurokognitywista, jego zainteresowania i doświadczenia dotyczą epigenezy umysłu, czyli możliwości kontrolowanego kształtowania mózgu człowieka. Zajmuje się psychologią uniwersalnego projektowania (universal design), narzędziami umysłu (braintools). Doświadczony wykładowca i trener biznesowy, wykorzystujący wyniki badań nad mózgiem do ulepszania procesu transferu wiedzy, budowania ścieżki rozwoju osobistego i zawodowego. Stypendysta uniwersytetów w Edynburgu i Kolonii. Pracownik Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Zarejestruj się

Resetuj hasło