Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Events Calendar

  /   (Strona 7)Events Archive
Ładowanie Wydarzenia

Minione Wydarzenia

Wyszukaj

Event Views Navigation

kwiecień 2020

Data: 27 kwietnia 2020 - 29 kwietnia 2020
Miejsce spotkania: Online
Adres: Online

Jak w świecie VUCA przeprowadzić proces przetargowy na wybór agencji komunikacji marketingowej i jak dostosować go do warunków zdalnych?

maj 2020

Data: 8 maja 2020 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Oxygen Park (Szawa Conference) Jutrzenki 137
Adres: Szawa Conference, Jutrzenki 137

Jakie są kluczowe aspekty zarządzania projektem transformacji organizacyjnej?
Jak zarządzać interesariuszami?
Jak efektywnie zarządzać zespołem?
Na te i wiele innych pytań odpowiemy sobie podczas warsztatów - "Zarządzanie projektami transformacyjnymi w zakupach".

Data: 12 maja 2020 @ 11:00 - 11:30
Miejsce spotkania: Online
Adres: Online

Nieprzykuwający uwagi tail spend, czyli wydatki rozproszone, mogą pochłaniać nieuzasadnione ilości zasobów, obniżając potencjał całej organizacji. Potencjał oszczędnościowy zakupowego „ogona” kryje się w optymalizacji procesów i ograniczeniu ich czasochłonności. Jak zarządzać tail spendem i generować oszczędności?

Data: 15 maja 2020 @ 08:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Courtyard by Marriott
Adres: Uniwersytecka 13

Celem szkolenia jest przybliżenie najlepszych praktyk w zakresie tworzenia i negocjowania umów agile, które usprawnią kluczową z punktu widzenia organizacji współpracę z dostawcami systemów informatycznych. W jaki sposób tworzyć i negocjować umowy na wdrożenie systemu IT realizowane w modelu Agile? Jak opisać przedmiot umowy? Czym są agility factors? Jak formułować wymagania dotyczące personelu dostawcy? W jaki sposób uregulować odpowiedzialność i czy należy umieszczać zapisy o karach umownych? Jakie modele rozliczeń z dostawcą IT są optymalne dla projektów realizowanych w modelu Agile? W jaki sposób zakończyć projekt IT?

Data: 15 maja 2020 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Courtyard by Marriott
Adres: Uniwersytecka 13

Strategia negocjacji i konstruowania kontraktów w praktyce.

• Wprowadzenie: zrozumienie mechaniki rynków
• Podstawy inżynierii kosztów
• Rynki walutowe i surowcowe
• Wstęp do budowania strategii negocjacyjnej
• Strategia negocjacyjna (praca w grupach)

Data: 19 maja 2020 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Digital Knowledge Village
Adres: Digital Knowledge Village, Puławska 457

Celem warsztatu jest kompleksowe przygotowanie uczestników do tworzenia strategii zakupowej w swoich organizacjach.
Ocena obecnej strategii / stanu kategorii – określeniu punktu wyjścia do przygotowania strategii
Badanie potrzeb partnerów biznesowych wewnątrz naszej organizacji .
Badanie rynku dostawców – w ramach tego etapu przygotujemy i przedstawimy optymalne podejście pozwalające na wybór najlepszych dostawców w kontekście potrzeb biznesowych
Analiza i wybór wariantów strategii.
Plan działania, mierzalne cele i kamienie milowe.
Budowanie operacyjnych scenariuszy działań mających na celu skuteczne wdrożenie zbudowanej przez nas strategii.

Data: 19 maja 2020 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Digital Knowledge Village
Adres: Digital Knowledge Village, Puławska 457

Umowa na korzystanie z chmury obliczeniowej w wielu aspektach różni się od klasycznych umów outsourcingu IT. W jaki sposób zakontraktować chmurę? Czy da się negocjować ustandaryzowane warunki umów z globalnymi dostawcami usług chmurowych? Czy rynek kontrolowany może korzystać z cloud computingu? Jakie są wymogi dotyczące danych przetwarzanych w chmurze? W jaki sposób zakończyć współpracę z dostawcą usług chmurowych?

Data: 19 maja 2020 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Digital Knowledge Village
Adres: Digital Knowledge Village, Puławska 457

Celem warsztatu jest kompleksowe przygotowanie uczestników do tworzenia strategii zakupowej w swoich organizacjach.
Ocena obecnej strategii / stanu kategorii – określeniu punktu wyjścia do przygotowania strategii
Badanie potrzeb partnerów biznesowych wewnątrz naszej organizacji .
Badanie rynku dostawców – w ramach tego etapu przygotujemy i przedstawimy optymalne podejście pozwalające na wybór najlepszych dostawców w kontekście potrzeb biznesowych
Analiza i wybór wariantów strategii.
Plan działania, mierzalne cele i kamienie milowe.
Budowanie operacyjnych scenariuszy działań mających na celu skuteczne wdrożenie zbudowanej przez nas strategii.

czerwiec 2020

Data: 9 czerwca 2020 @ 11:00 - 11:45
Miejsce spotkania: Online
Adres: Online

Po co przetarg i czy powinno się planować przetargi w dobie kryzysu? Jak działać w trybie zdalnym? Jak przygotować się do negocjacji i wybrać najlepszego dostawcę?

Data: 29 czerwca 2020 @ 11:00 - 11:30

Czy efektywne procesy mogą przesądzać o sukcesie lub porażce organizacji? Jak optymalizować swoje procesy opierając się na danych? Z pomocą przychodzi - PROCESS MINING - rozszerzenie tradycyjnych metod analizy procesów.

+ Export Events

Zarejestruj się

Resetuj hasło