Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

ONLINE: Przetarg w czasach epidemii

  /  
Ładowanie Wydarzenia
  • To event minęło.
27 kwi

ONLINE: Przetarg w czasach epidemii

27 kwietnia 2020 - 29 kwietnia 2020
590PLN

Jak w świecie VUCA przeprowadzić proces przetargowy na wybór agencji komunikacji marketingowej i jak dostosować go do warunków zdalnych?

Trenerzy:

Marta Macke, Managing Partner, Shortlist Consulting

Rafał Karski, Partner, Shortlist Consulting

 

Profil uczestnika: Managerowie działów zakupów oraz marketingu, którzy mają/ chcą pogłębić ekspertyzę w zakresie zakupów Indirect- kat. marketingowe

Metody warsztatowe: Wykłady eksperckie poświęcone poszczególnym blokom tematycznym, ćwiczenia domowe, sesja Q&A

Tryb warsztatu: ONLINE za pośrednictwem dedykowanego streamingu

Czas trwania: warsztat został podzielony na 3 bloki po 1,5-2h/ dzień

Koszt udziału: 800 zł netto/ osoba


 

PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień 1 – Etap I czyli etap pracy nad przetargiem po stronie Klienta.
Kluczowe zagadnienia i ich dostosowanie do warunków pracy zdalnej

  • po co klient robi przetarg i czy powinno się planować przetargi w dobie kryzysu
  • shortlistowanie i kryteria ewaluacji – jak i gdzie szukać agencji, jak przeprowadzać RFI i oceniać agencje, szczególnie w systemie zdalnym
  • rola briefu i role w procesie – jak optymalnie zaplanować pracę w zespole i dlaczego precyzyjny brief jest kluczowy, szczególnie teraz

Sesja Q&A: seria krótkich komentarzy eksperckich, w których poznasz odpowiedzi na zadawane pytania przez Ciebie i pozostałych Uczestników.

 

Dzień 2 – Etap II czyli etap pracy nad przetargiem po stronie Agencji.
Kluczowe zagadnienia i ich dostosowanie do warunków pracy zdalnej

  • analiza szans i ryzyka udziału w przetargu – jak agencje powinny oceniać ROI przetargu i podjąć odpowiedzialną decyzję o udziale
  • budowanie zespołu i procesu wczoraj i dziś
  • brief, de‐brief, tissue meeting – jak zorganizować wartościowe spotkania nie wychodząc z domu I dlaczego nie wolno z nich rezygnować
  • proces twórczy – agencja w systemie wirtualnym
  • „dobre wrażenie robi się tylko raz” – czyli jak przeprowadzić zdalną prezentację przetargową i nic nie stracić

Sesja Q&A: seria krótkich komentarzy eksperckich, w których poznasz odpowiedzi na zadawane pytania przez Ciebie i pozostałych Uczestników.

 

Dzień 3 – Etap III czyli etap pracy nad przetargiem po stronie Klienta i Agencji.
Kluczowe zagadnienia i ich dostosowanie do warunków pracy zdalnej

  • przygotowanie ofert/benchmark – jakie dokumenty przygotować i jak ocenić prezentacje i oferty komercyjne każdy ze swojej kanapy
  • ewaluacja – jak precyzyjne kryteria oceny i spójny arkusz ewaluacyjny pomoże podjąć optymalną decyzję o wyborze agencji
  • negocjacje umowy, stawek i wynagrodzeń – czyli najważniejsze aspekty prawne, modele rozliczeń, przygotowanie celów negocjacyjnych i negocjacje bez bezpośredniego patrzenia w oczy
  • feedback w czasach kryzysu – czyli jak przekazać przegranym rzetelną i niedemotywującą informację zwrotną

Sesja Q&A: seria krótkich komentarzy eksperckich, w których poznasz odpowiedzi na zadawane pytania przez Ciebie i pozostałych Uczestników.

 

 

Data wydarzenia

Data: 27 kwietnia 2020 - 29 kwietnia 2020
Czas: -
Miejsce spotkania: Online
Adres: Online
Strona www: myprocon.pl
Organizator: PROCON®Professionals
Telefon: +48 664 324 043
E-mail: agata.magdziarek@optibuy.com
WWW: https://myprocon.pl

Zarejestruj się

Resetuj hasło