Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Events Calendar

  /   (Strona 6)Events Archive
Ładowanie Wydarzenia

Minione Wydarzenia

Wyszukaj

Event Views Navigation

wrzesień 2020

Data: 10 września 2020 @ 08:30 - 14:30
Miejsce spotkania: Szkolenie Online
Adres: Online

ZMIANA TERMINU! Dlaczego firmy tworzą działy zakupów? W jaki sposób dział zakupów może być wartością dodaną dla całej organizacji? Czy jest to tylko zapewnienie ciągłości dostaw, zapewnienie konkurencyjnych cen kupowanych surowców? Uczestnicy zapoznają się z celami działu zakupów, jak rozliczać się ze swojej pracy (mierników jest naprawdę bardzo dużo – wybierzemy te najwłaściwsze dla biznesu każdego z uczestników). Liczne zadania praktyczne w grupach wspierane są prezentacją i wykładem.

Data: 16 września 2020 @ 08:00 - 16:00
Miejsce spotkania: Oxygen Park (Szawa Conference) Jutrzenki 137
Adres: Szawa Conference, Jutrzenki 137

Jak optymalnie przygotować się do przetargu? Czy można dopiąć umowę zdalnie? Jak optymalnie zaplanować pracę w zespole i dlaczego precyzyjny brief jest kluczowy? - To tylko niektóre z pytań do których szukać będziemy odpowiedzi

Data: 22 września 2020 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Oxygen Park (Szawa Conference) Jutrzenki 137
Adres: Szawa Conference, Jutrzenki 137

Ogólne wprowadzenie do tematyki i zasadność korzystania z metod analitycznych w zakupach pośrednich, m. in Total Cost of Ownership, Analiza wartości, LPP (LinearPerformance Pricing).

Data: 28 września 2020 @ 09:00 - 15:00
Miejsce spotkania: Szkolenie Online
Adres: Online

W jaki sposób policzyć oszczędność z wdrożenia systemu E-katalogów w firmie? Dla kogo e-katalogi? Kto w organizacji czerpie największe korzyści z ich wdrożenia? Czy mają swoje mroczne strony?

październik 2020

Data: 8 października 2020 @ 09:00 - 15:00
Miejsce spotkania: Szkolenie Online
Adres: Online

Jak optymalnie przygotować się do przetargu? Czy można dopiąć umowę zdalnie? Jak optymalnie zaplanować pracę w zespole i dlaczego precyzyjny brief jest kluczowy? - To tylko niektóre z pytań do których szukać będziemy odpowiedzi

Data: 19 października 2020 @ 08:30 - 20 października 2020 @ 17:00
Miejsce spotkania: Hotel Marriott Centrum
Adres: Aleje Jerozolimskie 65/79

Największe wydarzenie branży zakupowej w Polsce. Agenda podzielona na bloki tematyczne, w tym: zakupy direct, zakupy indirect, procesy i narzędzia, RPA w zakupach, Smart Procurement Solutions.

listopad 2020

Data: 27 listopada 2020 @ 09:00 - 15:00
Miejsce spotkania: Szkolenie Online
Adres: Online

To jedyne w Polsce szkolenie prowadzone dwójką bardzo doświadczony trenerów. Połączenie intensywnych warsztatów z głęboką analizą mechaniki ludzkiego umysłu. W trakcie szkolenia rozwijamy kompetencje twarde , dostarczając narzędzia analizy kosztowej, procesu zakupowego, praktycznego przygotowania się do negocjacji. Rozwijamy również kompetencje miękkie, mechanikę podejmowania

grudzień 2020

Data: 3 grudnia 2020 @ 15:00 - 16:00
Miejsce spotkania: Online
Adres: Online

Czy można zarządzać efektywnie ludźmi... na odległość? Jakie zmiany w metodach zarządzania przyniósł ze sobą koronawirus? Jak zmieniła się rola managerów w po-covidowym świecie pracy online? Czy można nawiązywać i utrzymywać relacji podczas pracy zdalnej? Bezpłatny webinar.

Data: 9 grudnia 2020 @ 09:00 - 15:00
Miejsce spotkania: Szkolenie Online
Adres: Online

W trakcie szkolenia będziemy rozwijać metodologię oraz narzędzia służące ocenie dostawców. Rozwiniemy ocenę dla zakupów strategicznych (rozwój dostawców w długim horyzoncie czasowym), taktycznych (wybór partnerów do współpracy) jak i operacyjnym (ocena bieżącej współpracy) oraz narzędzia audytowe.

Data: 10 grudnia 2020 @ 09:00 - 15:00
Miejsce spotkania: Szkolenie Online
Adres: Online

W trakcie szkolenia będziemy rozwijać metodologię oraz narzędzia służące ocenie dostawców. Rozwiniemy ocenę dla zakupów strategicznych (rozwój dostawców w długim horyzoncie czasowym), taktycznych (wybór partnerów do współpracy) jak i operacyjnym (ocena bieżącej współpracy) oraz narzędzia audytowe.

+ Export Events

Zarejestruj się

Resetuj hasło