wrzesień 2020
ZMIANA TERMINU! Dlaczego firmy tworzą działy zakupów? W jaki sposób dział zakupów może być wartością dodaną dla całej organizacji? Czy jest to tylko zapewnienie ciągłości dostaw, zapewnienie konkurencyjnych cen kupowanych surowców? Uczestnicy zapoznają się z celami działu zakupów, jak rozliczać się ze swojej pracy (mierników jest naprawdę bardzo dużo – wybierzemy te najwłaściwsze dla biznesu każdego z uczestników). Liczne zadania praktyczne w grupach wspierane są prezentacją i wykładem.
Jak optymalnie przygotować się do przetargu? Czy można dopiąć umowę zdalnie? Jak optymalnie zaplanować pracę w zespole i dlaczego precyzyjny brief jest kluczowy? - To tylko niektóre z pytań do których szukać będziemy odpowiedzi
Ogólne wprowadzenie do tematyki i zasadność korzystania z metod analitycznych w zakupach pośrednich, m. in Total Cost of Ownership, Analiza wartości, LPP (LinearPerformance Pricing).
W jaki sposób policzyć oszczędność z wdrożenia systemu E-katalogów w firmie? Dla kogo e-katalogi? Kto w organizacji czerpie największe korzyści z ich wdrożenia? Czy mają swoje mroczne strony?
październik 2020
Jak optymalnie przygotować się do przetargu? Czy można dopiąć umowę zdalnie? Jak optymalnie zaplanować pracę w zespole i dlaczego precyzyjny brief jest kluczowy? - To tylko niektóre z pytań do których szukać będziemy odpowiedzi
Największe wydarzenie branży zakupowej w Polsce. Agenda podzielona na bloki tematyczne, w tym: zakupy direct, zakupy indirect, procesy i narzędzia, RPA w zakupach, Smart Procurement Solutions.
listopad 2020
To jedyne w Polsce szkolenie prowadzone dwójką bardzo doświadczony trenerów. Połączenie intensywnych warsztatów z głęboką analizą mechaniki ludzkiego umysłu. W trakcie szkolenia rozwijamy kompetencje twarde , dostarczając narzędzia analizy kosztowej, procesu zakupowego, praktycznego przygotowania się do negocjacji. Rozwijamy również kompetencje miękkie, mechanikę podejmowania
grudzień 2020
Czy można zarządzać efektywnie ludźmi... na odległość? Jakie zmiany w metodach zarządzania przyniósł ze sobą koronawirus? Jak zmieniła się rola managerów w po-covidowym świecie pracy online? Czy można nawiązywać i utrzymywać relacji podczas pracy zdalnej? Bezpłatny webinar.
W trakcie szkolenia będziemy rozwijać metodologię oraz narzędzia służące ocenie dostawców. Rozwiniemy ocenę dla zakupów strategicznych (rozwój dostawców w długim horyzoncie czasowym), taktycznych (wybór partnerów do współpracy) jak i operacyjnym (ocena bieżącej współpracy) oraz narzędzia audytowe.
W trakcie szkolenia będziemy rozwijać metodologię oraz narzędzia służące ocenie dostawców. Rozwiniemy ocenę dla zakupów strategicznych (rozwój dostawców w długim horyzoncie czasowym), taktycznych (wybór partnerów do współpracy) jak i operacyjnym (ocena bieżącej współpracy) oraz narzędzia audytowe.