czerwiec 2021
Warsztat pomagający wypracować umiejętność udzielania informacji zwrotnej na temat współpracy z dostawcami. Jego efektem jest wypracowanie kryteriów i standardu oczekiwań względem dostawców do zaimplementowania w ramach działu zakupów, który będzie podstawą do udzielania im feedbacku. Udzielanie informacji zwrotnej dostawcom wbrew pozorom nie jest tym samym, co udzielanie feedbacku w innych sytuacjach.
Warsztat pomagający wypracować umiejętność przyjmowania feedbacku, spostrzegania informacji zwrotnej jako okazji do doskonalenia własnego warsztatu pracy, usprawniania funkcjonowania działu zakupów jako wsparcia w osiąganiu celów biznesowych firmy.
To jedyne w Polsce szkolenie prowadzone przez dwoje bardzo doświadczonych trenerów i praktyków swoich branż. Połączenie intensywnych warsztatów z głęboką analizą mechaniki ludzkiego umysłu. W trakcie szkolenia rozwiniemy Twoje kompetencje twarde , dostarczając narzędzia analizy kosztowej, procesu zakupowego oraz praktycznego przygotowania się do negocjacji, nie zapominając o kompetencjach miękkich - jakże ważnych w negocjacjach. Część I / II
To jedyne w Polsce szkolenie prowadzone przez dwoje bardzo doświadczonych trenerów i praktyków swoich branż. Połączenie intensywnych warsztatów z głęboką analizą mechaniki ludzkiego umysłu. W trakcie szkolenia rozwiniemy Twoje kompetencje twarde , dostarczając narzędzia analizy kosztowej, procesu zakupowego oraz praktycznego przygotowania się do negocjacji, nie zapominając o kompetencjach miękkich - jakże ważnych w negocjacjach. Część I / II
W obecnych czasach dział zakupów ma nie tylko przynosić wartość firmie poprzez oszczędności, ma również tworzyć wartość dzięki współpracy z innymi działami. Warsztat pomaga zrozumieć rolę działu zakupów w organizacji, pozwala spojrzeć na podejmowane działania szerzej niż tylko z perspektywy celów stawianych przed kupcami.
Osiągnij wymarzony sukces i zdobądź zakupowe wyżyny kariery! Jak kierować swoją ścieżką kariery? Czemu powinniśmy zarządzać swoją karierą?
ONLINE: Skuteczne negocjacje zakupowe – Część III: Rozwój biznesu – rywalizacja czy współpraca?
550PLNTo jedyne w Polsce szkolenie prowadzone przez dwoje bardzo doświadczonych trenerów i praktyków swoich branż. Połączenie intensywnych warsztatów z głęboką analizą mechaniki ludzkiego umysłu. W trakcie szkolenia rozwiniemy Twoje kompetencje twarde , dostarczając narzędzia analizy kosztowej, procesu zakupowego oraz praktycznego przygotowania się do negocjacji, nie zapominając o kompetencjach miękkich - jakże ważnych w negocjacjach. Część I / II
wrzesień 2021
Warsztat pomagający wypracować asertywną postawę względem kontrahentów biznesowych, dzięki której łatwiej o współpracę wg preferowanych przez dział zakupów warunków. Podkreśla istotę roli kupca w relacji z dostawcą, jego postawy oraz oczekiwań dostawców, którym należy sprostać. Odpowiednie wykorzystanie asertywnej postawy gwarantuje sukces i długotrwałe relacje biznesowe.
Negocjuj, kobieto!
990PLNIstotą warsztatu jest uświadomienie uczestniczkom znaczenia negocjacji w biznesie, w otoczeniu społecznym i w życiu prywatnym. Wyłącznie dla Pań! 😉
ONLINE: Udzielanie informacji zwrotnej jako narzędzie rozwoju dostawców i budowania relacji z nimi.
550PLNWarsztat pomagający wypracować umiejętność udzielania informacji zwrotnej na temat współpracy z dostawcami. Jego efektem jest wypracowanie kryteriów i standardu oczekiwań względem dostawców do zaimplementowania w ramach działu zakupów, który będzie podstawą do udzielania im feedbacku. Udzielanie informacji zwrotnej dostawcom wbrew pozorom nie jest tym samym, co udzielanie feedbacku w innych sytuacjach.