Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

walterherz
Image Alt

ONLINE: Strategie Generowania Oszczędności

  /  
Ładowanie Wydarzenia
  • To event minęło.
14 Cze

ONLINE: Strategie Generowania Oszczędności

Czerwiec 14 @ 09:00 - 16:00
550PLN

Jacek Jarmuszczak - myprocon.plJacek Jarmuszczak, Ekspert zakupowy i Negocjator, Category Manager

Wiceprezes NextBuy, ekspert w dziedzinie „szczupłych” systemów logistycznych, e-systemów zarządzania logistyką, w tym przetargów elektronicznych i e-Aukcji. Posiada doświadczenie w zakresie wdrażania i usprawniania „szczupłych” modeli zarządzania kosztami (VMI, CS, KANBAN, TCO) oraz narzędzi elektronicznych wspierających logistykę̨ (ERP, EDI, Ocena Dostawcy, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych).

  • Wstęp: Oszczędności i skalowalność kosztów w czasie kryzysu

    Czas wszelkich kryzysów to zawsze sprawdzian dla tych którzy faktycznie dodają wartość – jaką wartość dla biznesu przyniesie twój Dział Zakupów? Dla znalezienia odpowiedzi na to pytanie kluczowe jest najpierw zrozumieć z jakimi problemami mierzy się cała twoja firma? Jakie potrzeby, problemy doświadczają biznesu dla którego pracujesz? Od lat powtarzam, że dział zakupów powinien zarządzać kosztami w sposób umożliwiający ich skalowalnie – teraz to ważniejsze niż kiedykolwiek. Omówimy podstawowe kroki przygotowania konkretnego planu działania na kolejne 3 do 6 miesięcy.

Podczas szkolenia omówimy, zobrazujemy na przykładach i przećwiczymy:

  1. Gdzie szukać oszczędności ?
    • Pięć dźwigni oszczędnościowych –
    • Tworzenie planu oszczędnościowego w oparciu o dźwignie
    • Narzędzie mierzenia realizacji projektów oszczędnościowych
    • Wykorzystanie zasobów dostawców do generowania pomysłów oszczędnościowych
    • Współpraca z pozostałymi działami firmy w celu generowania i realizacji projektów oszczędnościowych – tworzenie modelu ciągłej optymalizacji kosztów
  2. Jak rozliczać oszczędności w firmie?
    • Czym jest i jak liczyć oszczędności w zakupach – reguły liczenia oszczędności
    • Tworzenie procedury rozliczania oszczędności
    • Narzędzie monitorowania i raportowania oszczędności
  3. Rola działu zakupów w okresach kryzysowych – dodajesz wartość albo znikaj!
    • Skalowalność biznesu i skalowalność kosztów – jak dostosować poziom kosztów do skali biznesu?
  4. Ryzyka braku dostaw a koszty?
    • Braki w realizacji dostaw (shortage) a oszczędności – czyli wartość z realizacji sprzedaży firmy – jak ustawić priorytety?
    • Zarządzanie zapasami, koszty magazynowania, koszty logistyczne – jak ustawić i optymalizować poziom zapasów w celu poprawy płynności finansowej i redukcji kosztów
    • W czasach kryzysu chroń płynność finansową – jakie działania przyczyniają się do zwiększenia płynności finansowej?
    • Bliska współpraca z innymi działami firmy – wskaźniki rotacji zobowiązań, należności, zapasów, faktoring.

Koszt uczestnictwa poza programem PROCON® Professionals – 550 PLN (netto/os.) W przypadku pytań, prosimy o kontakt.

Atrakcyjne ceny TYLKO dla Członków PROCON® Professionals Poznaj szczegóły

Data wydarzenia

Data: Czerwiec 14 @ 09:00 - 16:00
Czas: 09:00 - 16:00
Miejsce spotkania: Online
Adres: Webinar
Strona www: myprocon.pl
Organizator: PROCON®Professionals
Telefon: +48 517 870 451
E-mail: martyna.mucha@optibuy.com
WWW: https://myprocon.pl

Zarejestruj się

Resetuj hasło