Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Events Calendar

  /   (Strona 3)Events Archive
Ładowanie Wydarzenia

Minione Wydarzenia

Wyszukaj

Event Views Navigation

wrzesień 2021

Data: 14 września 2021 @ 08:00 - 16:00
Miejsce spotkania: Szawa Conference Warszawa
Adres: Oxygen Park, Jutrzenki 137 Budynek

Rola i definicje kontraktu, Formy i typy umów, Najważniejsze elementy kontraktu, Ustandaryzowane formaty umów, Negocjowanie umów

Data: 21 września 2021 @ 08:00 - 16:00
Miejsce spotkania: Online
Adres: Online

Warsztat pomagający wypracować umiejętność przyjmowania feedbacku, spostrzegania informacji zwrotnej jako okazji do doskonalenia własnego warsztatu pracy, usprawniania funkcjonowania działu zakupów jako wsparcia w osiąganiu celów biznesowych firmy.

Data: 22 września 2021 @ 13:15 - 13:45
Miejsce spotkania: Online
Adres: Online

W trakcie webinaru będziemy omawiać: dlaczego warto spojrzeć w kierunku APT, modele i formy współpracy z APT, jak przygotować się do przetargu w tej kategorii zakupowej, na co należy zwracać uwagę przy wyborze agencji.

Data: 28 września 2021 @ 08:00 - 16:00
Miejsce spotkania: Online
Adres: Online

W obecnych czasach dział zakupów ma nie tylko przynosić wartość firmie poprzez oszczędności, ma również tworzyć wartość dzięki współpracy z innymi działami. Warsztat pomaga zrozumieć rolę działu zakupów w organizacji, pozwala spojrzeć na podejmowane działania szerzej niż tylko z perspektywy celów stawianych przed kupcami.

październik 2021

Data: 6 października 2021 @ 08:00 - 16:00
Miejsce spotkania: Online
Adres: Online

W obecnych czasach zjawisko globalizacji nabiera innego wymiaru. Po sytuacji pandemicznej, która bądź co bądź połączyła nas w jedną światową wioskę, uwypuklając podobieństwa w trosce o najbliższych czy własne zdrowie, nasiliłakonieczność współpracy i pomagania sobie. Rozwiązania online, pozwalają obecnie pracować z różnymi kulturami, czy jesteśmy jednak na to gotowi? Warsztat ma za zadanie zwrócić uwagę na aspekty współpracy międzykulturowej, które znacząco wpływają na realizację celów biznesowych.

Data: 13 października 2021 @ 08:00 - 16:00
Miejsce spotkania: Online
Adres: Online

Każda firma chce być innowacyjna, ajej konkurencyjność na rynku realnie wpływa na kondycję finansową. Każda firma zakłada, że jest skupiona na kliencie i jego satysfakcji, ale czy rzeczywiście tak jest? Warsztat ma za zadanie wyposażyć użytkowników w założenia metodyki Design Thinking, by wspólnie z grupą warsztatową wypracować proces zarządzania innowacją, nad którym będą mogli prowadzić dalsze prace w miejscu pracy.

Data: 13 października 2021 @ 08:00 - 16:00
Miejsce spotkania: Online
Adres: Online

Szkolenie będzie miały charakter praktycznego warsztatu angażującego wszystkich uczestników. Kluczowa będzie analiza zachowania dostawców lub klientów, wyciąganie wniosków, zespołowe poszukiwania dobrych rozwiązań, zdobywanie praktycznej wiedzy i ćwiczenie umiejętności negocjacyjnych.

Data: 18 października 2021 @ 09:00 - 16:00
Miejsce spotkania: Online
Adres: Online

Czas wszelkich kryzysów to zawsze sprawdzian dla tych którzy faktycznie dodają wartość – jaką wartość dla biznesu przyniesie twój Dział Zakupów? Dla znalezienia odpowiedzi na to pytanie kluczowe jest najpierw zrozumieć z jakimi problemami mierzy się cała twoja firma? Jakie potrzeby, problemy doświadczają biznesu dla którego pracujesz? Od lat powtarzam, że dział zakupów powinien zarządzać kosztami w sposób umożliwiający ich skalowalnie – teraz to ważniejsze niż kiedykolwiek. Omówimy podstawowe kroki przygotowania konkretnego planu działania na kolejne 3 do 6 miesięcy.

Data: 19 października 2021 @ 08:00 - 20 października 2021 @ 16:00
Miejsce spotkania: Hotel Crowne Plaza Warszawa
Adres: Rondo Daszyńskiego 2

8 edycja największej w Polsce konferencji zakupowej. W tym roku do wyboru udział STACJONARNY w hotelu w Warszawie lub ONLINE z dedykowanym streamingiem. Agenda wydarzenia pod hasłem: New Procurement: Partnering to create value.

grudzień 2021

Data: 7 grudnia 2021 @ 08:00 - 16:00
Miejsce spotkania: Online
Adres: Online

Każda firma chce być innowacyjna, ajej konkurencyjność na rynku realnie wpływa na kondycję finansową. Każda firma zakłada, że jest skupiona na kliencie i jego satysfakcji, ale czy rzeczywiście tak jest? Warsztat ma za zadanie wyposażyć użytkowników w założenia metodyki Design Thinking, by wspólnie z grupą warsztatową wypracować proces zarządzania innowacją, nad którym będą mogli prowadzić dalsze prace w miejscu pracy.

+ Export Events

Zarejestruj się

Resetuj hasło