Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

ONLINE: Strategie generowania oszczędności w zakupach biznesowych

  /  
Ładowanie Wydarzenia
  • To event minęło.
18 paź

ONLINE: Strategie generowania oszczędności w zakupach biznesowych

18 października 2021 @ 09:00 - 16:00
550PLN

Trener: Jacek Jarmuszczak Praktyk zakupowy i negocjator, category manager

Praktyk, doświadczony manager zakupów, negocjacji zakupowych i strategii generowania oszczędności na międzynarodowych rynkach. Karierę zawodową rozpoczynał w polskich firmach branży FMCG, dla których prowadził negocjacje zakupowe z dostawcami z całego świata. Później jako szef działu zakupów elektronicznych w Carlsberg Group, zarządzał zespołem który przeprowadzał ok 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów na całym świecie.

  • Wstęp: Oszczędności i skalowalność kosztów w czasie kryzysu

    Czas wszelkich kryzysów to zawsze sprawdzian dla tych którzy faktycznie dodają wartość – jaką wartość dla biznesu przyniesie twój Dział Zakupów? Dla znalezienia odpowiedzi na to pytanie kluczowe jest najpierw zrozumieć z jakimi problemami mierzy się cała twoja firma? Jakie potrzeby, problemy doświadczają biznesu dla którego pracujesz? Od lat powtarzam, że dział zakupów powinien zarządzać kosztami w sposób umożliwiający ich skalowalnie – teraz to ważniejsze niż kiedykolwiek. Omówimy podstawowe kroki przygotowania konkretnego planu działania na kolejne 3 do 6 miesięcy.

  • Czas trwania

    online, 6 godzin (w tym przerwy)

Koszt uczestnictwa poza programem PROCON® Professionals – 550 PLN (netto/os.) W przypadku pytań, prosimy o kontakt.

Podczas szkolenia omówimy, zobrazujemy na przykładach i przećwiczymy:
  1. Gdzie szukać oszczędności ?
    • Pięć dźwigni oszczędnościowych –
    • Tworzenie planu oszczędnościowego w oparciu o dźwignie
    • Narzędzie mierzenia realizacji projektów oszczędnościowych
    • Wykorzystanie zasobów dostawców do generowania pomysłów oszczędnościowych
    • Współpraca z pozostałymi działami firmy w celu generowania i realizacji projektów oszczędnościowych – tworzenie modelu ciągłej optymalizacji kosztów
  1. Jak rozliczać oszczędności w firmie?
    • Czym jest i jak liczyć oszczędności w zakupach – reguły liczenia oszczędności
    • Tworzenie procedury rozliczania oszczędności
    • Narzędzie monitorowania i raportowania oszczędności
  1. Rola działu zakupów w okresach kryzysowych – dodajesz wartość albo znikaj!
    • Skalowalność biznesu i skalowalność kosztów – jak dostosować poziom kosztów do skali biznesu?
  1. Ryzyka braku dostaw a koszty?
    • Braki w realizacji dostaw (shortage) a oszczędności – czyli wartość z realizacji sprzedaży firmy – jak ustawić priorytety?
    • Zarządzanie zapasami, koszty magazynowania, koszty logistyczne – jak ustawić i optymalizować poziom zapasów w celu poprawy płynności finansowej i redukcji kosztów
    • W czasach kryzysu chroń płynność finansową – jakie działania przyczyniają się do zwiększenia płynności finansowej?
    • Bliska współpraca z innymi działami firmy – wskaźniki rotacji zobowiązań, należności, zapasów, faktoring.
Atrakcyjne ceny TYLKO dla Członków PROCON® Professionals Poznaj szczegóły

Data wydarzenia

Data: 18 października 2021 @ 09:00 - 16:00
Czas: 09:00 - 16:00
Miejsce spotkania: Online
Adres: Online
Strona www: myprocon.pl
Organizator: PROCON®Professionals
Telefon: +48 664 324 043
E-mail: agata.magdziarek@optibuy.com
WWW: https://myprocon.pl

Zarejestruj się

Resetuj hasło