- To event minęło.
WEBINAR: Zarządzanie karierą w zakupach – CZĘŚĆ II
Zarządzanie karierą w zakupach – część II
Prowadzący:
AGNIESZKA PIĄTKOWSKA, career coach, procurement specialized headhunter, Big Fish Polska
JACEK JARMUSZCZAK, manager, ekspert zakupowy, NextBuy
Profil uczestnika: Wszyscy już pracujący oraz chcący pracować i sięgnąć po sukces w Zakupach
Lokalizacja: ONLINE – za pośrednictwem dedykowanego streamingu
Czas trwania: 60 minut
Koszt udziału: bezpłatny
PROGRAM WEBINARU:
Bardzo niewiele osób zastanawia się nad przebiegiem i planowaniem kolejnych kroków kariery. Być może dlatego obawiają się „sławnego” pytania rekrutacyjnego – „gdzie się widzisz za 5 lat/ lub chociaż za 3 lata?”.
Po prostu często nigdzie siebie nie widzą.
Jeśli nie będziemy widzieli dokąd chcemy iść to najprawdopodobniej tam nie dojdziemy.
DLACZEGO ZARZĄDZANIE KARIERĄ JEST WAŻNE?
Bieżąca analiza oraz planowanie własnej kariery zawodowej może przynieść wymierne efekty długo- i krótkoterminowe. Dzięki optymalnemu przygotowaniu i zaplanowaniu ramowych działań będziesz pracować pracować efektywniej, zbudujesz wartościowy profil na rynku pracy, rozwiniesz swoje kompetencje i umiejętności, a przede wszystkim znajdziesz satysfakcję z wykonywanej pracy – w końcu, wszystko było zaplanowane!
1. Obecność w sieci a kariera:
a) Zalety LinkedIn – po co nam konto?
b) Jak powinien wyglądać dobry profil na LinkedIn
c) Istotne słowa klucze w profilu i w CV – Co wyłapują algorytmy? Co wyłapują rekruterzy?
d) A co z moim pracodawcą – Jak pracodawcy postrzegają aktywności w LinkedIn? Czy mogę „strzelić sobie w kolano?”
e) Czego unikać w kontekście naszego funkcjonowania w mediach społecznościowych
f) Jak headhunterzy korzystają z LinkedI – Na co zwracają uwagę? Jak znajdują talenty? Jak pomóc im znaleźć siebie?
2. Networking – zalety budowania zawodowej sieci kontaktów
a) Jak rozbudować swój network
b) Jak korzystać z networkingu
c) Jak wzbudzać zaufanie i czy warto ufać innym
3. Kultura organizacyjna a kariera: „W jakim środowisku biznesowym żyjemy – tacy się stajemy”
a) Firma firmie nie równa – czyli kultura organizacyjna a zmiana pracy
b) Blame game – czyli przykłady z życia wzięte
c) Przynosimy naszą kulturę organizacyjną do domu – work/life balance
4. Jak zbadać kulturę organizacyjną przyszłego pracodawcy?
a) Metody, przykłady i pytania pomocnicze
b) Jaka kultura organizacyjna jest dla mnie dobra?
5. O zmianie pracy
a). Dlaczego zmieniamy pracę
b.) Dlaczego potrafi to być tak trudne
6. Sesja Q&A: odpowiedzi na pytania zadawane przez Ciebie i pozostałych Uczestników.
Jeśli nie byliście obecni na Części I webinaru to… nic nie szkodzi. 🙂 Zapraszazmy!
CO ZROBIĆ BY WZIĄĆ UDZIAŁ:
-
- Wypełnij formularz rejestracyjny
- Zapisz datę w kalendarzu
- W dniu webinaru dołącz do spotkania online (link otrzymasz w mailu)
- Po webinarze wykorzystaj wiedzę i najlepsze praktyki w swojej codziennej pracy