- To event minęło.
21
kwi
Przetarg w trzech aktach, czyli jak powinien wyglądać idealny proces przetargowy na wybór agencji komunikacji marketingowej
21 kwietnia 2020 @ 09:00 - 17:00
Uwaga! W związku z epidemią wirusa SARS-CoV-2, warsztaty odbędą się w innym terminie, który podamy tak szybko, jak będzie to możliwe.
Trenerzy:
Marta Macke, Managing Partner, Shortlist Consulting
Rafał Karski, Partner, Shortlist Consulting
Plan warsztatów:
Akt I
etap pracy nad przetargiem po stronie Klienta
- po co klient robi przetarg,
- role w organizacji i negocjacje wewnętrzne: procurement-‐marketing,
- shortlistowanie i kryteria ewaluacji,
- rola briefu i role w procesie.
Akt 2
etap pracy nad przetargiem po stronie Agencji
- analiza szans i ryzyka udziału w przetargu,
- budowanie zespołu i procesu,
- brief, de‐brief, tissue meeting – konfrontacja,
- proces twórczy i negocjacje wewnętrzne: strategia- client service- kreacja,
- rozwiązanie sytuacji kryzysowych – Agencja wycofuje się z procesu – wewnętrzne negocjacje (Klient i Agencja),
- prezentacja przetargowa oczami Klienta i oczami Agencji.
Akt 3
etap pracy nad przetargiem po stronie Klienta i Agencji
- przygotowanie ofert/benchmark,
- ewaluacja,
- negocjacje.
Epilog czyli 10 przykazań dla Klienta i Agencji
Profil uczestnika:
Managerowie działów zakupów, którzy mają lub chcą pogłębić ekspertyzę w zakresie zakupów marketingowych
Metody warsztatowe:
wykłady eksperckie poświęcone poszczególnym blokom tematycznym; ćwiczenia w grupach
Czas trwania:
Około 8 godzin z uwzględnieniem przerw kawowych i lunchu
Liczba uczestników:
10-15 osób
Certyfikaty:
Uczestnicy otrzymają CERTYFIKATY potwierdzające udział w warsztatach