Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 664 324 043    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Negocjacje zakupowe – jak wyznaczyć cele, jak negocjować z pozycji słabej?

  /  
Ładowanie Wydarzenia
09 mar

Negocjacje zakupowe – jak wyznaczyć cele, jak negocjować z pozycji słabej?

9 marca @ 09:00 - 17:00
1290PLN

Trener: Jacek Jarmuszczak Praktyk zakupowy, Negocjator, Category Manager

Praktyk, doświadczony manager zakupów, negocjacji zakupowych i strategii generowania oszczędności na międzynarodowych rynkach. Karierę zawodową rozpoczynał w polskich firmach branży FMCG, dla których prowadził negocjacje zakupowe z dostawcami z całego świata. Później jako szef działu zakupów elektronicznych w Carlsberg Group, zarządzał zespołem który przeprowadzał ok 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów na całym świecie.

Negocjacje Zakupowe

Część I – Przygotowanie do negocjacji:

  1. Dokładna analiza struktury wartości:
  2. Struktura kosztowa – za co płacisz? (tworzymy model CBD, should cost model, narzędzia analizy marżowości biznesu naszego partnera – ile naprawdę zarabia na nas dostawca i dlaczego w ogóle chcemy to wiedzieć?);
  3. Analiza całkowitego kosztu posiadania – ile ciebie kosztuje współpraca z dostawcą? (model TCO);
  4. Analiza całkowitego kosztu współpracy z perspektywy dostawcy (TCO dostawcy, zyski dostawcy);
  5. Narzędzia analizy modelu biznesowego dostawcy – jak zrozumieć plan rozwoju biznesu dostawcy? Na czym zależy monopoliście?
  6. Wartość extrasów (nie dostaniesz niższej ceny, ale możesz dostać więcej „gratisów”) Identyfikacja wartościowych poza-cenowych dodatków model wartości tych dodatków dla mnie oraz dla partnera (szukanie asymetrii – coś co ma dużą wartość dla mnie może mieć brak wartości dla partnera);
  7. Pozycjonowanie na osi-siła słabość
  8. Wyznaczanie celów negocjacyjnych

Część II – przy stole negocjacyjnym

  1. Taktyki negocjacyjne z pozycji słabej – czyli jak sprawić, żeby monopolista zaczął odczuwać potrzebę?
  2. Blef, kłamstwa, manipulacja etc. – zapomnij o tych głupotach – czyli krótko o największych błędach w negocjacjach z monopolistą;
  3. Techniki przejmowania kontroli nad rozmową;
  4. Wzorce perswazyjne;
  5. Przesłuchanie adwersarza – techniki prowadzenia swobodnej rozmowy – pierwsza zasada przesłuchania: przesłuchiwany nie może się zorientować, że jest przesłuchiwany;
  6. Wiarygodność, techniki budowania własnej wiarygodności w oczach adwersarza;
  7. Efekt HALO w negocjacjach – rozpoczęcie negocjacji;
  8. Modulacja głosu: jak mówić;
  9. Wykorzystaj uprzedzenia poznawcze w negocjacjach – odmaluj ból monopolisty dzięki świadomości „heurystyki poznawczej”;
  10. Złudzenie kontroli – jesteś architektem, nie przedmiotem czyjejś architektury;
  11. Kadrowanie i lustro – techniki wpływania na nastrój i emocje rozmówcy;
  12. Irracjonalna eskalacja zaangażowania;
  13. Kotwiczenie i dopasowanie;
  14. Huśtawka i koszty prowadzenia procesu negocjacyjnego;
  15. Odmaluj ból adwersarza – techniki: kadrowanie, przekadrowanie, lustro, FUDGE, prawo małych liczb, heurystyka dostępności.
  • Czas trwania

    7 godzin (w tym przerwy)

Atrakcyjne ceny dla Członków PROCON® Professionals Poznaj szczegóły

Data wydarzenia

Data: 9 marca @ 09:00 - 17:00
Czas: 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Katowice
Adres: Katowice
Strona www: myprocon.pl
Organizator: PROCON®Professionals
Telefon: +48 664 324 043
E-mail: agata.magdziarek@optibuy.com
WWW: https://myprocon.pl

Zarejestruj się

Resetuj hasło