- To event minęło.
Asertywność jako klucz do sukcesu w kontaktach z dostawcami
Diana Najtkowska-Sapryk, Trener i Coach działu zakupów, ProcureMe
Trener, coach, wykładowca specjalizujący się w szkoleniach dla działu zakupów, z kompetencji miękkich i zakupowych. Właścicielka firmy oraz grup na Facebook, Linkedin ProcureMe promującej ludzki wymiar biznesu, dbałość o relacje z dostawcami i spojrzenie na rolę kupca jako ambasadora najlepszych, etycznych praktyk kupieckich o holistycznym podejściu do swojej roli. Były kupiec z ponad 13-letnim doświadczeniem pracy w międzynarodowych korporacjach tj. Samsung Electronics, Mars czy Arjohuntleigh w działach zakupów.
Cel warsztatów:
Warsztat pomagający wypracować asertywną postawę względem kontrahentów biznesowych, dzięki której łatwiej o współpracę wg preferowanych przez dział zakupów warunków. Podkreśla istotę roli kupca w relacji z dostawcą, jego postawy oraz oczekiwań dostawców, którym należy sprostać. Odpowiednie wykorzystanie asertywnej postawy gwarantuje sukces i długotrwałe relacje biznesowe.
Profil uczestnika:
warsztat skierowany jest do wszystkich pracowników działu zakupów (specjalistów, kupców, kierowników czy managerów działu zakupów), którzy czują dyskomfort w związku z asertywnym wyrażaniem swojego zdania; dla których nakreślenie granic i ram współpracy z dostawcami stanowi nie lada wyzwanie, bądź czują, że robią to bardzo jednostronnie, przez co relacje biznesowe wystawiane są na mocną próbę.
Stopień zaawansowania
średniozaawansowani / zaawansowani
Metody szkoleniowe:
Szkolenie ma charakter praktyczny, a prezentowane narzędzia i modele stosowane są w praktyce na co dzień.
Czas trwania:
8 godzin (w tym przerwy kawowe, lunch time)
Certyfikaty:
Uczestnicy otrzymają CERTYFIKATY potwierdzające udział w warsztatach
Korzyści z udziału – „Co zyskam?”:
Dzięki uczestnictwu w warsztacie uczestnicy poszerzą swoją perspektywę w zakresie postawy asertywnej względem dostawców, uświadomią sobie istotę kontraktu, egzekwowania zasad współpracy z kontrahentami biznesowymi, będą w stanie w praktyce działać asertywnie, rozumiejąc płynące z tego korzyści. Wzbogacą swój warsztat kupiecki w umiejętność stawiania granic i ich egzekucji w ramach współpracy biznesowej.
Program warsztatu:
- O asertywności słów kilka
- Czym (nie) jest asertywność?
- Kiedy asertywność jest istotna podczas tworzenia komunikatu
- Komunikat asertywny – asertywne TAK, asertywne NIE
- Błędy popełniane podczas tworzenia komunikatu
- Asertywność w praktyce
- Wypracowanie drogowskazu asertywności w kontaktach z dostawcami
- Rola kryteriów współpracy z kontrahentami.
- Kontrakt
-
- Czym jest i jak wspiera asertywność w biznesie?
- Wypracowanie własnego kontraktu pracy z dostawcami
- Istota standardu pracy w firmie
Koszt uczestnictwa poza programem PROCON® Professionals – 550 PLN (netto/os.)
W przypadku pytań, prosimy o kontakt.
Poznaj szczegóły