Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Zarządzanie Zakupami: rozwój działu zakupów – szkolenie dla Kierowników Zakupów

  /  
Ładowanie Wydarzenia
  • To event minęło.
10 mar

Zarządzanie Zakupami: rozwój działu zakupów – szkolenie dla Kierowników Zakupów

10 marca 2021 @ 09:00 - 16:00
550PLN

Jacek Jarmuszczak - myprocon.plJacek Jarmuszczak, Ekspert zakupowy i Negocjator, Category Manager

Wiceprezes NextBuy, ekspert w dziedzinie „szczupłych” systemów logistycznych, e-systemów zarządzania logistyką, w tym przetargów elektronicznych i e-Aukcji. Posiada doświadczenie w zakresie wdrażania i usprawniania „szczupłych” modeli zarządzania kosztami (VMI, CS, KANBAN, TCO) oraz narzędzi elektronicznych wspierających logistykę̨ (ERP, EDI, Ocena Dostawcy, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych).

 

 

Narzędzie online:

Zoom

Profil uczestnika:

Kierownicy zarządzający zespołami zakupowymi 

Metody warsztatowe:

Szkolenie będzie miały charakter praktycznego warsztatu angażującego wszystkich uczestników. Kluczowa będzie analiza zachowania dostawców lub klientów, wyciąganie wniosków, zespołowe poszukiwania dobrych rozwiązań, zdobywanie praktycznej wiedzy i ćwiczenie umiejętności negocjacyjnych.

Podczas gier szkoleniowych, zgodnie z przygotowanymi scenariuszami na bazie autentycznych sytuacji z „życia wziętych”, uczestnicy będą na zmianę wcielać się w rolę kupującego i sprzedającego. Po każdej z sesji gier trener udzieli uczestnikom informacji zwrotnej i wskazówek dalszego postępowania.

Materiały i ćwiczenia:

Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci plików PDF na które składają się slajdy zawierające zagadnienia teoretyczne, case studies i manual z opisem wykonywanych ćwiczeń

Czas trwania:

7 godzin (bloki – 45 minut + 15 minut przerwy)

Certyfikaty:

Uczestnicy otrzymają CERTYFIKATY potwierdzające udział w warsztatach

Liczba uczestników:

12

 

Koszt uczestnictwa poza programem PROCON® Professionals – 550 PLN (netto/os./część)
W przypadku pytań, prosimy o kontakt.

 

 

Wstęp

Głównym celem szkolenia jest odpowiedź na pytanie : jaką wartość firmie ma przynieść mój dział zakupów? Jaki pomysł mam ja – szef działu zakupów – na mój dział i wartość jaką generował będzie w firmie? To wbrew pozorom pytania na które odpowiedź wcale nie jest łatwa. W trakcie szkolenia przejdziemy przez szereg analiz i narzędzi dzięki którym wyłoni się obraz tego Co? Dla kogo? I w jaki sposób będziemy realizować.

Szkolenie jednodniowe realizowane online, przeznaczone dla Szefów Działów Zakupów (Sprzedaży i/lub Zakupów). Wszystkie omawiane tematy oparte są na przykładach z życia wziętych. Szkolenie realizowane jest w formie warsztatowej – 70% ćwiczenia przygotowane na podstawie autentycznych sytuacji biznesowych.

 

 

Podczas szkolenia omówimy, zobrazujemy na przykładach i przećwiczymy:

  1. Rola działu zakupów w firmie. Wprowadzenie do finansów przedsiębiorstw Kluczowe obszary współpracy z dostawcami.
  2. Zrozumieć najważniejszego partnera czyli Zarząd – podstawy finansów dla Działu Zakupów. W jaki sposób zwiększamy konkurencyjność przedsiębiorstwa:
    • Podstawowe pojęcia finansowe i terminy (bilans, cash flow, P&L)
    • Próg rentowności – ujęcie kontrolingowe (EVA, NOPAT, WACC)
    • Wartość dodana działu zakupów – ROA
    • Ocena opłacalności (NPV, TCO)
    • Klasyfikacja kosztów (koszty stałe, zmienne, koszt standardowyCele i rozwój kupców (personelu)
  3. Cele i rozwój kupców (personelu)
    • Jakie wskaźniki efektywności działu zakupów oraz kupców
    • Jak rozliczać oszczędności?
    • Oszczędności, czyli zmniejszenie wydatków oraz unikanie kosztów czyli niedopuszczanie do niepotrzebnych wydatków (cost savings and cost avoidance)
    • Weryfikacja pracy podległego personelu
  4. Delegowanie pracy podległemu zespołowi
    • Delegowanie pracy kupcom oraz dostawcom
    • Rozwój kompetencji kupców, coaching zespołu.
  5. Narzędzia planowania szefa działu zakupów
    • Narzędzie rejestracji projektów oszczędnościowych
    • Harmonogram realizacji prac i projektów oszczędnościowych
    • Narzędzie mapowania klientów wewnętrznych
    • Szablon zapytania ofertowego
    • Budowa szczegółowego modelu TCO (ang. Total Cost of Ownership) w negocjacjach handlowych z dostawcami lub klientami

 

 

Atrakcyjne ceny TYLKO dla Członków PROCON® Professionals
Poznaj szczegóły

 

Data wydarzenia

Data: 10 marca 2021 @ 09:00 - 16:00
Czas: 09:00 - 16:00
Miejsce spotkania: Online
Adres: Online
Strona www: myprocon.pl
Organizator: PROCON®Professionals
Telefon: +48 664 324 043
E-mail: agata.magdziarek@optibuy.com
WWW: https://myprocon.pl

Zarejestruj się

Resetuj hasło