Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Klient wewnętrzny

  /  Klient wewnętrzny (Strona 2)

Klient wewnętrzny

You are here:
< Back

Klienta wewnętrznego jak sama nazwa wskazuję należy poszukiwać wewnątrz organizacji i należy uznać, że jest nim każdy z pracowników.

Zgłasza on konkretne potrzeby na produkty czy usługi i w zamian otrzymuje część pracy wykonanej prez kogoś innego z firmy. Klientem wewnetrzym może być także dział, dla którego inny dział przygotowuje projekt, np. dział marketingu zleca przeprowadzenie przez dział zakupów przetargu na wybór drukarni, która będzie drukować materiały
marektingowe i promocyjne przez najbliższy rok. Należy również nadmienić (patrząc na powyższy przykład), że współpraca z dostawcą (drukarnia) również należy traktować podobnie jak klienta wewnętrznego.

Zlecając zadania wewnatrz organizacji pracownicy tworzą swego rodzaju łańcuch produkcji i dostaw ostatecznych produktów bądź usług.

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło