Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Interim management

  /  Interim management (Strona 2)

Interim management

You are here:
< Back

Jest to usługa polegająca na czasowym zatrudnianiu wysoko wykwalifikowanych menedżerów do konkretnych projektów (zdefiniowany konkretny cel i zakres) bądź na zastępstwo. Istotą IM jest niezwykle szybkie (w czasie maksymalnie 3 – 5 dni) pozyskanie bardzo kompetentnych osób do zadań, poza formułą stałego zatrudnienia. Najważniejszym aspektem pracy Interim Managera jest podniesienie wartości organizacji w danym obszarze i realizacja konkretnego celu. Interim Manager, wraz z gronem innych specjalistów, może także przejąć na jakiś czas zarządzanie firmą w celu realizacji przygotowanego wcześniej planu.

Korzyści dla firmy ze współpracy z Interim Managerem:

  •  Wzmocnienie lub uzupełnienie zarządzania w całej firmie lub w poszczególnych jej działach;
  • Usprawnienie poszczególnych procesów biznesowych;
  • Skuteczny sposób na rozwiązanie konkretnego problemu w firmie;
  • Czerpanie z szerokiej wiedzy i doświadczeń Interim Managera;
  • Oszczędność czasu i pieniędzy na zatrudnienie i przeszkolenie nowego pracownika;
  • Brak kosztów stałych związanych z zatrudnieniem pracownika na etat;

Kiedy warto podjąć współpracę z Interim Managerem (przykłady):

  • Restrukturyzacja firmy;
  • Stworzenie nowej perspektywy rozwoju firmy
  • Sytuacje kryzysowe;
  • Zbudowanie i wdrożenie nowych struktur niezbędnych do realizacji zadań dotychczas nie realizowanych przez firmę, oraz integracja nowych struktur z resztą firmy;
  • Konieczność zastąpienia nieobecnego menedżera;

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło