Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Grupy zakupowe

  /  Grupy zakupowe (Strona 2)

Grupy zakupowe

You are here:
< Back

grupy zakupowe to jedna z popularniejszych form współpracy międzyorganizacyjnej. Jej podstawą jest prosta idea szukania poprawy efektywności działalności poprzez komasowanie zakupów wielu współdziałających podmiotów. W praktyce grupy zakupowe integrują wysiłek partnerów poprzez specjalnie do tego celu powołaną jednostkę zakupową, która przejmuje od nich realizację funkcji zakupów lub w niej pośredniczy.
Jednym z kluczowych czynników sukcesu decydującym o rozwoju grup zakupowych jest przyjęty sposób alokacji wspólnych kosztów i korzyści wynikających z outsourcingu funkcji zakupowej. Nie ma on wprawdzie bezpośredniego wpływu na skalę synergicznych korzyści, ale decyduje o opłacalności współpracy dla poszczególnych partnerów i jednostki zakupowej.

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło