Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

CIPS (Chartered Institute of Procurement and Supply)

  /  CIPS (Chartered Institute of Procurement and Supply) (Strona 2)

CIPS (Chartered Institute of Procurement and Supply)

You are here:
  • KB Home
  • C
  • CIPS (Chartered Institute of Procurement and Supply)
< Back

to forma krajowych bądź zagranicznych rozliczeń dokonywanych za pośrednictwem banku. Stanowi ona zabezpieczenie interesów dwóch stron kontraktu. Zleceniodawca przekazuje bankowi zlecenie otwarcia akredytywy, zapewniając środki na jej pokrycie. Na podstawie pisemnego zlecenia, bank otwierający podejmuje samodzielne zobowiązanie zapłaty w następstwie przedstawienia prawidłowych dokumentów. Otwarcie akredytywy następuje w wyniku zawarcia umowy między zleceniodawcą (kupującym) a bankiem. Zobowiązanie banku polega na obowiązku zapłaty po przedłożeniu przez sprzedającego dokumentów zgodnych z treścią akredytywy. Bank otwierający nie musi zatem analizować faktycznego przebiegu transakcji – decyzję co do zapłaty lub jej odmowy podejmuje wyłącznie na podstawie przedłożonych przez sprzedającego dokumentów.

Wyróżnione wpisy

Kompetencje w zakupach – Część 2: Roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – kompetencje przyszłości

Technologia przyśpiesza, ułatwia, pozwala na więcej, ale i frustruje, denerwuje, niepokoi.. Wymagania pracodawców są mocno zależne od roli zakupów, ich dojrzałości oraz stopnia przyswojenia technologii w danej organizacji (..)

Autor: Agnieszka Piątkowska, BigFish Polska
PROCON Webinar: Zarządzanie karierą w zakupach – Obecność w sieci

Obecność w sieci a kariera, czyli po co nam LinkedIn, jak robić to dobrze oraz o tajnikach pracy łowcy talentów i zakupowego headhuntera.

Autorzy: Agnieszka Piątkowska, Big Fish Polska; Jacek Jarmuszczak, NextBuy
Use of synergies through the implementation of purchasing software. Case study with the client.

What was the background of the project – business need? What was the scope of the implementation and why these modules? What were the lessons learnt during the project and what can you recommend to others?

Autorzy: dr Tomasz Gonsior, OptiBuy; Valentin Bastian, Christoph Maier, G+D
Next Generation Partnerships

Using your suppliers as a source of competitive advantage. Assessing your potential partners: the 5 P’s of Procurement. Next generation skills and mindset: the 3C’s.

Autor: prof. dr Frank Rozemeijer, FRConsulting BV/Maastricht University

Zarejestruj się

Resetuj hasło