Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Pozytywna motywacja partnerów biznesowych a sukces firmy

Kształtowanie współpracy z partnerami biznesowymi, jako kluczowy element strategii CSR. Różnica między „mówić do” a „rozmawiać”, czyli o sztuce komunikowania się z innymi. Transparentność, jako podstawa efektywnej współpracy. Ewaluacja współpracy zamiast oceny jednostronnej. Wspólny interes i równorzędność partnerów, czyli dlaczego „win/win” ma znaczenie nie tylko w negocjacjach.
Autor: Zuzanna Warowna-Toruńska, ConceptSpot
Treść dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników.
Dołącz do nas - zyskaj nieograniczony dostęp do zasobów!

Zarejestruj się

Resetuj hasło