Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja (SAR / PSML) – PROCON/POLZAK 2017

W prezentacji przedstawiono aktualne podejście do zakupu usług marketingowych w przypadku większości przedsiębiorstw. Zaprezentowano alternatywne podejście, które zakłada rozszerzone zapytania ofertowego, które finalnie może generować niższe koszty niż model tradycyjny.
Autorzy: Agnieszka Kołodziejczak, Lotte Wedel; Paweł Kastory, Grupa DDB Warszawa
Treść dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników.
Dołącz do nas - zyskaj nieograniczony dostęp do zasobów!

Zarejestruj się

Resetuj hasło