We make sustainable food production possible
Cała prezentacja stanowi case study koncentrujące się na temacie negocjacji z ‘’silniejszym’’ dostawcą. Najpierw opisany został profil firmy będącej podmiotem case study. Następnie została zastosowana macierz Krajlicia, obejmująca dwa parametry z perspektywy klienta – wartość zakupów i złożoność rynku, czas/koszt zmiany, ryzyko dostaw. W case study uwzględnieni zostali strategiczni dostawcy. Drugą zastosowaną macierzą była macierz BCG (customer positioning), obejmująca dwa parametry (atrakcyjność klienta, wartość sprzedaży) z punktu widzenia dostawcy. Zostały także przedstawione kluczowe punkty budowania relacji z silniejszym dostawcą.
Autorzy: Łukasz Kosmala, DeLaval
Treść dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników.
Dołącz do nas - zyskaj nieograniczony dostęp do zasobów!
Dołącz do nas - zyskaj nieograniczony dostęp do zasobów!