Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Ocena efektywności procesu zakupowego przez klienta wewnętrznego

W prezentacji przedstawiono schemat relacji między Działem Zakupów a Klientem Wewnętrznym w organizacji na przykładzie banku PKO BP. Zaprezentowano jakie oczekiwania ma każda ze stron od procesu zakupowego oraz jak różni się jego końcowa ocena w zależności od tego czy jest dokonywana z perspektywy biznesowej czy zakupowej.
Autor: Robert Szydłowski i Przemysław Wątroba, PKO BP
Treść dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników.
Dołącz do nas - zyskaj nieograniczony dostęp do zasobów!

Zarejestruj się

Resetuj hasło