Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Jak pogodzić cele i wyzwania zakupowe z celami i wyzwaniami Klienta Wewnętrznego

Prezentacja porusza temat postrzegania Działu Zakupów w organizacji. Opisuje tez role, odpowiedzialności i relacje między kupcami i innymi pracownikami działów zakupowych a ich klientami wewnętrznymi. Szczególną uwagę poświęca się percepcji zakupowców przez pracowników działów Marketingu oraz IT. Wskazuje się na dobre praktyki przy ustalaniu celów zakupowych oraz podaje przykłady użytecznych narzędzi komunikacyjnych.
Autor: Monika Bis, PROVIDENT
Treść dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników.
Dołącz do nas - zyskaj nieograniczony dostęp do zasobów!

Zarejestruj się

Resetuj hasło