Unlocking procurement’s value
Procurement as a business function: Practice reveals many terms to relate to procurement activities. As a result the view and expectations of procurement differs among managers and procurement professionals. What is the role of procurement, is it strategically relevant, and
Inteligentny przetarg IT elementem transformacji cyfrowej – panel dyskusyjny
Zamykanie luki wiedzy - technologia (vendor) i model biznesowy (klient) Lepszy dialog to lepszy efekt Jak uzyskać większą wartość w ramach procesów zakupowych IT Rekomendacje i wyniki prac w I module: Cloud, Dialog IT – zaproszenie na kolejne moduły/warsztaty i szkolenia.
Jaki potencjał widzą inwestorzy nad Wisłą
Jak wynika z raportu Why Invest in Poland opracowanego przez Walter Herz, PAIH i People, Polska pozostaje atrakcyjną lokalizacją dla inwestorów .
Zarządzanie ryzykiem braku dostaw – czarne łabędzie
W jaki sposób zabezpieczasz firmę przed niespodziewanymi zagrożeniami ? Jak zbudować plan kontynuacji biznesu? Jak przygotować się na nieprzewidziane niespodzianki w postaci czarnych łabędzi? Jak wygląda zarządzanie ryzykiem dla zakupów direct?
Zielona rewolucja w Łańcuchu Dostaw Materiałów Marketingowych. EkoPOSytywni
EkoPOSytywni to podejście możliwe do zaadoptowania w każdej firmie korzystającej z materiałów marketingowych (szczególnie POS). ‘Zielony’ produkt to już często norma – co z masą materiałów marketingowych do jego promocji?
PROCON Webinar: Przetarg w czasach pandemii
Jak przeprowadzić przetarg na wybór agencji komunikacji marketingowej i dostosować go do zdalnych warunków? Czy warto ryzykować i się
PROCON Webinar: Tailspend – koło u wozu w Zakupach B2B
Dowiedz się czym tak dokładnie jest tzw. ogon zakupowy, jakie wyzwania stawia Tail Spend przed Działem Zakupów oraz jak zarządzać zakupami rozproszonymi.
EBook: Aukcje elektroniczne w pigułce
E-book poświęcony jest w całości sposobom na wykorzystanie aukcji elektronicznych oraz korzyściom z tego płynącym! Zapraszamy do cyfrowego świata e-aukcji.
Webinar: Jak rozliczyć wartość dodaną działu zakupów
Przekonaj się, jakie wskaźniki mierzą zysk, płynność finansową, pracochłonność, a jakie innowacje. Poznaj najlepsze praktyki, jakie wskaźniki najlepiej nadadzą się do Działu Zakupów w Twojej firmie!