Nie jest nowością, że utrzymywanie pozytywnych, silnych relacji z partnerami biznesowymi przyczynia się do rozwoju Twojej działalności. Ideą Śniadań Biznesowych jest integracja środowiska zakupowego, ale przede wszystkim przekazywanie cennej wiedzy i informacji rynkowych będących w ich obszarze zainteresowania, jak i również wymiana doświadczeń.
Spotkania tego typu stwarzają bowiem doskonałą okazję do dzielenia się kontaktami. Wychodząc naprzeciw potrzebom branży zakupowej, w 2020 roku, dodatkową możliwością będą śniadania integrujące Zakupowców i Dostawców, których celem będzie zapoznanie się z najnowszą ofertą usług B2B. Niezobowiązująca forma spotkania – przy kawie i bez krawatów – zachęca do rozszerzania sieci kontaktów, wymiany doświadczeń, omawiania najnowszych trendów i nowinek branżowych.
Wybrane tematy przewodnie Śniadań Biznesowych 2019:
- Serce czy Rozum – czym kierować się przy wyborze kandydata na kupca
- W którym miejscu obecnie znajdują się zakupy w Polsce
- wyzwania i trendy – Gdzie się kończą zakupy…
- Zakup usług marketingowych postprodukcja
- Ocena wiarygodności dostawców przez pryzmat ich działalności CSR
Sorry, no posts matched your criteria.