Marta Macke
Managing Partner, Shortlist Consulting
Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej i business development. W latach 1995-2012 pracowała w Client Service w Gruppie 66 (dzisiejsze Ogilvy&Mather), Saatchi&Saatchi oraz 15 lat w DDB Group, gdzie jako Business Development Director była odpowiedzialna za strategiczny rozwój spółek. W 2013 stworzyła pierwszą na rynku firmę skupiającą się na doradztwie przetargowym i budowaniu relacji klient-agencja. Jest inicjatorką procesu integracji środowisk procuremetu, marketingu i komunikacji marketingowej oraz współtwórczynią i organizatorką cyklicznych konferencji „W przetargowym trójkącie”, CMO Summit oraz Marketing Benchmarks Summit. Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu prowadzenia przetargów, strategii sprzedażowych i budowania relacji klient-agencja (m.in. w Szkole Strategii Marki przy SKM SAR. Prelegentka na konferencjach Forum Zakupy, Polzak, Marketing Summit. Jest mentorką w Klubie Mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Arbiter Komisji Etyki Reklamy. Kiedy nie pracuje spędza czas z rodziną i przyjaciółmi – jeździ na nartach i aktywnie działa w środowisku narciarskim. Była Wice Prezesem Zarządu Warszawskiego Klubu Narciarskiego WKN.