PROCON Professionals
dr Tomasz Gonsior
Partner, OptiBuy
dr Tomasz Gonsior
dr Tomasz Gonsior
Partner, OPTIBUY
Posiada rozległe doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi projektami zakupowymi w branży samochodowej, maszynowej, medycznej i handlowej. Po 6 latach pracy w centrali zakupowej jednego z wiodących, niemieckich producentów samochodów, dołączył w 2010 do firmy OptiBuy, w której aktualnie jest jednym z Partnerów. Doświadczeniem i wiedzą regularnie dzieli się ze słuchaczami ALK w Warszawie oraz uczestnikami konferencji i szkoleń zakupowych, które pochwalić się mogą niesłabnącą popularnością.
Ewa Szejner
Trener, Ekspert zakupów
Ewa Szejner
Ewa Szejner
Trener, Ekspert zakupów
Certyfikowany negocjator biznesowy i doradca w dziedzinie negocjacji. Od kilkunastu lat zajmuje się zakupami. Pracowała w branży FMCG (alkohole, wyroby tytoniowe, chemia gospodarcza i kosmetyki) oraz w sektorze księgarskim, farmaceutycznym i medycznym. Ma za sobą setki wynegocjowanych kontraktów i tysiące spotkań negocjacyjnych. Prowadzi szkolenia i warsztaty negocjacyjne oraz sesje dla Klientów indywidualnych. Jest autorką książki „Negocjuj, kobieto!” wydanej w 2016 roku przez Wydawnictwo Burda.
Jacek Jarmuszczak
Praktyk zakupowy i negocjator, category manager
Jacek Jarmuszczak
Jacek Jarmuszczak
Praktyk zakupowy i negocjator, category manager
Praktyk, doświadczony manager zakupów, negocjacji zakupowych i strategii generowania oszczędności na międzynarodowych rynkach. Karierę zawodową rozpoczynał w polskich firmach branży FMCG, dla których prowadził negocjacje zakupowe z dostawcami z całego świata. Później jako szef działu zakupów elektronicznych w Carlsberg Group, zarządzał zespołem który przeprowadzał ok 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów na całym świecie. Jako Global Category Manager w Grupie Carlsberg, tworzył strategię zakupową i prowadził negocjacje z kluczowymi dostawcami w najbardziej wymagającym obszarze zakupów: IT, usług profesjonalnych oraz floty samochodowej. Ekspert w dziedzinie aukcji elektronicznych oraz e-systemów zarządzania zakupami. Posiada praktyczne doświadczenie w zakresie wdrażania i usprawniania narzędzi elektronicznych wspierających obszar zakupów (Ocena Dostawcy, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych, Aukcje Elektroniczne).
Małgorzata Radziak
Ekspert ESG z wieloletnim doświadczeniem w zakupach
Małgorzata Radziak
Małgorzata Radziak
Ekspert ESG z wieloletnim doświadczeniem w zakupach
Małgorzata rozpoczęła swoją przygodę ze zrównoważonym rozwojem w 2004 roku, pracując w zespołach globalnych Mars nad kreacją i wdrażaniem strategii „Sustainable in generation”. Odpowiadała również za wdrażanie tej strategii w Europie Centralnej oraz kierowała globalnym zespołem odpowiedzialnym za zrównoważone zakupy i łańcuch dostaw oleju palmowego. Działania te zaowocowały licznymi kontaktami oraz współpracą z organizacjami i stowarzyszeniami działającymi na rzecz zrównoważonego rozwoju, a także dostępem do najlepszych praktyk i innowacji. Małgorzata od lat inwestuje w swoją edukację w obszarze zrównoważonego rozwoju. Jest na bieżąco ze wszystkimi globalnymi i europejskimi inicjatywami, nowymi przepisami, uczestniczy w programach organizowanych przez najlepszych w branży jak Schumacher College czy MIT. Założyła firmę MMR ESG Consulting, która pomaga firmom osiągać cele w zrównoważonym rozwoju. Małgorzata posiada ponad 20 lat doświadczenia biznesowego w globalnych korporacjach, w różnych branżach, w roli CEO oraz członka zarządu w obszarze zakupów i logistyki czy sprzedaży. Znajomość potrzeb biznesu, umiejętności rozwoju i motywacji współpracowników w połączeniu z szeroką wiedzą z obszaru ESG pomagają jej w tworzeniu inspirujących i skutecznych programów szkoleniowych. .
Jan Vašek
Expert, Cranfield University / VSB-TU Ostrava
Jan Vašek
Jan Vašek
Expert, Cranfield University / VSB-TU Ostrava
Należy do najlepszych specjalistów w dziedzinie zarządzania zakupami, a nabyte doświadczenie umie przekazać studentom i praktykantom. Studiował na Uniwersytecie Palackiego, Harvard University, Oxford University oraz Cranfield University. Doświadczenie praktyczne w dziedzinie zakupów zdobywał w firmach Toyota, Inergy, Automotive Lighting oraz Swiss Krono. Jest inspirującym mówcą, a jego wystąpienia dosłownie wciągają słuchaczy do sedna problemu. Wielokrotnie potwierdziły to oceny uczestników największej konferencji zakupowej w Polsce PROCON/POLZAK, plasujące go w czołówce prelegentów.
Jaromir Łuszczewski
Ekspert zakupowy
Jaromir Łuszczewski
Jaromir Łuszczewski
Global Commodity Manager (Electromobility) , Volvo Construction Equipment Poland Sp. z o.o.
Uznany w wielu organizacjach menedżer, negocjator oraz konsultant z 16 – letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w międzynarodowych firmach produkcyjnych z branży motoryzacyjnej oraz FMCG. Praktyk z ekspercką wiedzą w dziedzinie zarządzania zakupami, logistyki i inżynierii kosztów. Swoje doświadczenie zdobywał pracując między innymi dla BP, NSK Steering Systems, Volvo. Zarządzał kategoriami produktowymi obejmującymi materiały do produkcji opakowań giętkich, zróżnicowane komponenty mechaniczne, mechatroniczne, elektryczne, elektroniczne, a także oprogramowanie. Odpowiadał za budżety zakupowe przekraczające 800 000 000 zł w skali roku, jak również za negocjowanie globalnych umów ramowych, kontraktów komercyjnych, umów licencyjnych oraz badawczo-rozwojowych z dostawcami z całego świata. Obecnie odpowiedzialny za zbudowanie międzynarodowego zespołu zakupowego w obszarze Electromobility, wybór strategicznych dostawców oraz stworzenie strategii zakupowej dla kluczowych podzespołów niezbędnych do napędu pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Absolwent Wydziału Mechanicznego Politechniki Koszalińskiej oraz studiów podyplomowych Executive MBA. Prywatnie pasjonat rynków finansowych i nowych technologii, aktywny inwestor oraz miłośnik narciarstwa.
Joanna Wałachowska
Koordynator ds. zakupów, mBank
Joanna Wałachowska
Joanna Wałachowska
Koordynator ds. zakupów z obszaru marketingu i kontaktu z organizacją, mBank
12 lat doświadczenia zawodowego i finansowej w realizacji procesów i projektów zakupowych w branżach IT/Telecom. Z mBank S.A. związana od 9 lat. Od dwóch lat odpowiedzialna za zespół komunikacji Departamentu Zakupów i Administracji oraz zakupów z obszaru marketingu. Absolwentka Szkoły Wyższej im. Bogdana Jańskiego w Warszawie na kierunku zarządzanie i marketing.
Agnieszka Piątkowska
Procurement Specialized Headhunter, Career Coach; Big Fish Polska
Agnieszka Piątkowska
Agnieszka Piątkowska
Specialized Headhunter – Procurement & Supply Chain ■ Career Coach
- Międzynarodowy ekspert ds. rekrutacji posiadający ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami rekrutacyjnymi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej dla globalnych organizacji. Partner w międzynarodowej firmie rekrutacyjno-szkoleniowej Big Fish specjalizującej się w obszarze procurement & supply chain. Zajmuje się procesami rekrutacyjnymi średniej, wyższej i najwyższej kadry menedżerskiej oraz wysoko specjalistycznymi projektami rekrutacyjnymi. Posiada wieloletnie doświadczenie w tzw. projektach typu green field – rekrutacja kadry zakupowej dla nowych inwestycji. Członek międzynarodowego zespołu przeprowadzającego ocenę kandydatów.
- Od 2009 r. wykłada „Zarządzanie karierą w zakupach” w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Twórca programu szkoleniowego „Career Management in Purchasing”. Współpracuje z Akademią Leona Koźmińskiego w zakresie seminariów i spotkań dla słuchaczy studiów podyplomowych w obszarze rozwoju kompetencji i zarządzania karierą. Współpracuje ze Polskim Stowarzyszeniem Menedżerów Logistyki – opracowała i dostarczyła cykl warsztatów dla członków stowarzyszenia w zakresie efektywnego zarządzania karierą w zakupach. Prelegentka na konferencjach zakupowych Procon/Polzak.
- Autorka książek „Zarządzanie karierą w zakupach” i „Zarządzanie karierą i zawodowa zmiana w zakupach” www.karierawzakupach.pl
- Menedżer projektów rozwojowych m. in. dedykowanych Akademii Zakupowych obejmujących rozwój miękkich i twardych kompetencji zakupowych. Autorka 58 kompetencji zakupowych (stanowiskowe, społeczne, menedżerskie).
- Ekspert Polskiego Forum HR z zakresu rekrutacji permanentnej. Członek zespołu „Career Management”. Trener w obszarze rekrutacji (rekrutacja, ocena kandydatów, selekcja, AC/DC, feedback).
- Dyplomowany Asesor – Akademia Asesora – Ernst & Young Academy of Business. Twórca modeli kompetencyjnych i programów rozwojowych dla kadry zakupowej (m.in. „Procurement Leaders Academy”). \
- Doradca i trener kariery, twórca narzędzi do zarządzania karierą. Autor „CareerFreak”, https://www.facebook.com/career.fr strony dotyczącej zarządzania własną karierą oraz wielu artykułów związanych z tematyką zarządzania i rozwoju kariery. Coach współpracujący w ramach programów „Career transitioning/outplacement” z wyższą kadrą menedżerską.
- Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego (zarządzanie – stopień magistra, studia prowadzone w języku angielskim) oraz Bradford University (International Business Management, stopień magistra, studia prowadzone w języku angielskim), SGH (Doradztwo Zawodowe, Kierowanie Rozwojem i Coaching, studia podyplomowe) oraz Akademii Leona Koźmińskiego (Controlling Personalny – studia podyplomowe).
Katarzyna Czach-Siadek
Główny Specjalista ds. zakupów, mBank
Katarzyna Czach-Siadek
Katarzyna Czach-Siadek
Główny Specjalista ds. zakupów z obszaru marketingu i kontaktu z organizacją, mBank
9 lat doświadczenia w Zakupach zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Z mBank S.A. związana od 3 lat. Obecnie odpowiedzialna za komunikację Departamentu Zakupów i Administracji z organizacją oraz zakupy z obszaru marketingu. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (MBA).
Konrad Bąk
Dyrektor Zakupów, SMA Solar Technology
Konrad Bąk
Konrad Bąk
Dyrektor Zakupów, SMA Solar Technology
Od ponad dekady związany z rynkiem motoryzacyjnym, energetycznym i lotniczym. Swoje zawodowe kroki stawiał w prestiżowych firmach międzynarodowych takich jak Philips Lighting, Delphi Automotive, Nexteer Automotive czy Woodward, obejmując kluczowe stanowiska zakupowe takie jak Global Category Buyer, Global Category Leader czy Purchasing Supplier Manager. W tym czasie zdobył szeroką wiedzę potwierdzoną certyfikacjami oraz praktyką z takich zagadnień jak: negocjacje, modele kosztowe, finanse, narzędzia analityczne, zarządzanie personelem, LEAN, kontrakty i umowy międzynarodowe, zarządzanie jakością, audyty, itp. Podróżował i wykonywał audyty, analizę procesów dostawców na całym świecie w tym w USA, Chinach, Meksyku, na Tajwanie, w Tajlandii, w Tunezji, w całej Europie Zachodniej i większości Wschodniej. Właściciel firmy edukacyjno-projektowej z zakresu zarządzania zakupami i łańcuchem dostaw. Twórca całego kierunku studiów podyplomowych „Zarządzanie Zakupami i Łańcuchem Dostaw” na jednej z uczelni niepaństwowych. Właściciel systemu ciągłego doskonalenia w Woodward.
Łukasz Węgrzyn
Partner, Kochański & Partners
Łukasz Węgrzyn
Łukasz Węgrzyn
Partner, Kochański & Partners
Doradza w obszarze regulacyjnym i kontraktowym w obszarze zagadnień technologicznych dla sektorów regulowanych: bankowość, ubezpieczenia, energetyka, zdrowie. Rekomendowany w międzynarodowym rankingu Chambers jako jeden z najlepszych polskich prawników z obszaru technologii finansowych (Chambers FinTech 2020, 2021). Rekomendowany w międzynarodowym rankingu The Legal 500 (edycja: 2018, 2019, 2020) w sektorze Technologia-Media-Telekomunikacja w Polsce. Rekomendowany w międzynarodowym rankingu Chambers Europe (edycja: 2019, 2020) w sektorze Technologia-Media-Telekomunikacja. Członek Instytutu Prawa Nowych Technologii i Danych Osobowych przy Uniwersytecie Łazarskiego. Członek Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii. Posiada certyfikacje technologiczne: ITIL Foundation, PSMI (Professional Scrum Master), AgilePM Foundation, Professional Agile Leadership I.
Diana Najtkowska-Sapryk
Trener i Coach działu zakupów, ProcureMe
Diana Najtkowska-Sapryk
Diana Najtkowska-Sapryk
Trener i Coach działu zakupów, ProcureMe
Trener, coach, wykładowca specjalizujący się w szkoleniach dla działu zakupów, z kompetencji miękkich i zakupowych. Właścicielka firmy oraz grup na Facebook, Linkedin ProcureMe promującej ludzki wymiar biznesu, dbałość o relacje z dostawcami i spojrzenie na rolę kupca jako ambasadora najlepszych, etycznych praktyk kupieckich o holistycznym podejściu do swojej roli. Były kupiec z ponad 13letnim doświadczeniem pracy w międzynarodowych korporacjach tj. Samsung Electronics, Mars czy Arjohuntleigh w działach zakupów.
Przez większą część swojej kariery związana z zakupami nieprodukcyjnymi, zarządzała zespołem zakupów operacyjnych w SSC, jak również zespołem projektowym w dziale zakupów strategicznych w firmie produkcyjnej. Ukończyła wiele kierunkowych studiów podyplomowych, posiada certyfikat Prince2Foundation.
.
Marlena Kryściak-Sitkowska
Partner, OptiBuy
Marlena Kryściak-Sitkowska
Marlena Kryściak-Sitkowska
Partner, OptiBuy
Ma ponad 13 lat doświadczenia zawodowego w optymalizacji łańcucha dostaw, zakupów i logistyki. Brała udział w międzynarodowych projektach doradczych oraz outsourcingowych. Posiada wiedzę ekspercką z zakresu zarządzania projektami tworzenia i wdrażania nowych strategii zakupowych w organizacji; przeprowadza audyty i negocjuje z dostawcami.
Marta Macke
Managing Partner, Shortlist Consulting
Marta Macke
Marta Macke
Managing Partner, Shortlist Consulting
Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej i business development. W latach 1995-2012 pracowała w Client Service w Gruppie 66 (dzisiejsze Ogilvy&Mather), Saatchi&Saatchi oraz 15 lat w DDB Group, gdzie jako Business Development Director była odpowiedzialna za strategiczny rozwój spółek. W 2013 stworzyła pierwszą na rynku firmę skupiającą się na doradztwie przetargowym i budowaniu relacji klient-agencja. Jest inicjatorką procesu integracji środowisk procuremetu, marketingu i komunikacji marketingowej oraz współtwórczynią i organizatorką cyklicznych konferencji „W przetargowym trójkącie”, CMO Summit oraz Marketing Benchmarks Summit. Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu prowadzenia przetargów, strategii sprzedażowych i budowania relacji klient-agencja (m.in. w Szkole Strategii Marki przy SKM SAR. Prelegentka na konferencjach Forum Zakupy, Polzak, Marketing Summit. Jest mentorką w Klubie Mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Arbiter Komisji Etyki Reklamy. Kiedy nie pracuje spędza czas z rodziną i przyjaciółmi – jeździ na nartach i aktywnie działa w środowisku narciarskim. Była Wice Prezesem Zarządu Warszawskiego Klubu Narciarskiego WKN.
Mateusz Borowiecki
CEO, OptiBuy
Mateusz Borowiecki
Mateusz Borowiecki
CEO, OptiBuy
Wieloletni praktyk, pasjonat, ekspert branży zakupowej. Ma ponad 15 lat doświadczenia w zarządzaniu międzynarodowymi projektami zakupowymi i konsultingowymi (m.in. w sektorze finansowym, medycznym). To specjalista we wdrożeniach kompleksowych systemów zakupowych oraz narzędzi IT (Ivalua, NextBuy). Zarządzał projektami optymalizacyjnymi na skalę europejską oraz globalną. Swoją wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się w ramach konferencji branżowych, spotkań, szkoleń, wykładów dla studentów (ALK w Warszawie oraz WSB we Wrocławiu). Jest autorem licznych publikacji dot. zarządzania łańcuchem dostaw.
Piotr Gałka
Counsel, Kochański & Partners
Piotr Gałka
Piotr Gałka
Counsel, Kochański & Partners
Radca prawny i członek Okręgowej Izby Radców Prawnych. Specjalizuje się w prawie nowych technologii oraz procesach transformacyjnych. Doradza klientom w zakresie procesów inwestycyjnych uwzględniających pozyskiwanie finansowania za pośrednictwem technologii blockchain, jak również wspiera klientów w budowaniu strategii oraz modeli biznesowych w zakresie innowacyjnych projektów. Doświadczenie zdobywał jako in-house w funduszu Inovo VC, domu inwestycyjnym mBanku, we współpracy z kancelarią DZP i Maruta Wachta oraz w SSW Pragmatic Solutions. Studiował na wydziale prawa Uniwersytetu Warszawskiego i Szkole Głównej Handlowej oraz Uniwersytecie Juliusza Maksymiliana w Würzburgu.
Piotr Kaniewski
Senior Associate, Kochański & Partners
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
Senior Associate, Kochański & Partners
Doradza w obszarze kontraktów technologicznych. Specjalizuje się w projektowaniu i negocjowaniu umów IT, w szczególności realizowanych z wykorzystaniem Agile i DevOps. Doradza w zakresie budowania zwinnych modeli kontraktowych i zakupowych oraz implementowania w organizacjach rozwiązań IT opartych o chmurę obliczeniową (cloud computing), sztuczną inteligencję (AI) oraz automatyzację procesów biznesowych (RPA). Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Centrum Prawa Angielskiego i Europejskiego – wspólnej placówki dydaktycznej Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu Cambridge.
Rafał Karski
Partner, Shortlist Consulting
Rafał Karski
Rafał Karski
Partner, Shortlist Consulting
Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej i business development i zarządzaniu. Swoją karierę rozpoczął w firmie Procter & Gamble w 1994 roku, następnie w latach 2002-2006 zarządzał Działami Marketingu w Opoczno SA i Żywiec Zdrój. Od 2007 roku współtworzył polski oddział Liberty Mutual Insurance, właściciela marki Liberty Direct, gdzie pierwsze dwa lata kierował Działem Marketingu. W latach 2009-2013 pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, w tym samym czasie kierując Biurem Obsługi Klienta. W latach 2014-2017 pełnił funkcje Chief Operating Officer i Członek Zarządu Media Impact Polska, spółki z grupy Rignier Axel Springer Jest zdobywcą nagród EFFIE, IPRA Golden World Awards i SABRE Award. Ukończył studia na Politechnice Warszawskiej i MBA na INSEAD we Francji i Singapurze. Był arbitrem Komisji Etyki Reklamy. Współtwórca i współorganizator konferencji CMO Summit i Marketing Benchmarks Summit. Kiedy nie pracuje aktywnie spędza czas z rodziną jeżdżąc na wyprawy offraod’owe, trekkingi czy żeglując. Nie wyobraża sobie zimy bez wyjazdów narciarskich i długich wieczorów nad ciekawą książką.
Szymon Ciach
Senior Associate, Kochański & Partners
Szymon Ciach
Szymon Ciach
Senior Associate, Kochański & Partners
Specjalizuje się w prawie nowych technologii oraz wsparciu transformacji cyfrowej. Jego głównym obszarem zainteresowań jest wsparcie organizacji w realizacji projektów IT oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. W tym celu dostarcza klientom odpowiednie narzędzia adresujące ryzyka prawne oraz wspiera ich w wyborze odpowiedniego modelu prawnego. Posiada doświadczenie w przygotowywaniu i negocjowaniu umów IT – w tym dotyczących projektów wdrożeniowych, usług chmurowych, licencji oprogramowania, a także umów utrzymania i rozwoju systemów informatycznych. Doradza w tradycyjnych projektach waterfall’owych, jak i projektach wykorzystujących metodyki zwinne (agile) oraz hybrydowe. Wspiera instytucje finansowe w zakresie regulacji outsourcingowych – w szczególności w związku z wykorzystywaniem usług chmurowych (prawo bankowe, usługi płatnicze, ubezpieczenia, firmy inwestycyjne). Specjalizuje się w technologii blockchain – jest współautorem publikacji dotyczących jej biznesowych i prawnych aspektów. Prelegent na szkoleniach i wydarzeniach branżowych. Wykładowca na studiach podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego. Absolwent prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Studiował również na West Bohemia University w Pilznie, Czechy. Doświadczenie zdobywał w renomowanych kancelariach prawnych.
Tomasz Piaseczny
Manager, OptiBuy
Tomasz Piaseczny
Tomasz Piaseczny
Manager, OptiBuy
Manager zakupów doświadczony w pracy z dostawcami i klientami w Polsce oraz środowisku międzynarodowym. Prowadzi projekty związane z optymalizacją kosztów oraz outsourcingiem procesów zakupowych. Zarządza zespołem, który realizuje około 200 postępowań zakupowych rocznie. Jego mocne strony to zarządzanie interesariuszami, analiza ekonomiczna w zakupach, negocjacje oraz doskonalenie procesów zakupowych.
Zuzanna Warowna-Toruńska
właścicielka, firma doradcza Concept Spot
Zuzanna Warowna-Toruńska
Zuzanna Warowna-Toruńska
Właścicielka, firma doradcza Concept Spot
W mojej pracy doradczej koncentruję się na obszarach, które mają wpływ na powstawanie skutecznej komunikacji marketingowej. Moimi klientami są zarządy, agencje komunikacji marketingowej, działy marketingu, działy HR i działy zakupów. Pomagam optymalizować procesy (audyty, rekomendacje, wdrożenia), wspieram w rekrutacjach, pomagam w opracowaniu strategii rozwoju, szkolę. Współtworzę również strategie marketingowe i strategie komunikacyjno-sprzedażowe. Jestem związana z branżą komunikacji marketingowej od 2001– m.in. na stanowisku dyrektor zarządzającej Grupy Ogilvy w Polsce. Współtworzyłam kampanie i zarządzałam projektami dla takich marek, jak: Allianz, Decathlon, Kompania Piwowarska, Philips, PZU, PKO Bank Polski, McDonald’s, PLL LOT, dla których wspólnie z zespołem wygrywałam nagrody kreatywne oraz Effie. Jestem jurorem i członkiem komitetu konkursu efektywności komunikacji Effie, prelegentem i szkoleniowcem, m.in. w ramach SAR. Współtworzyłam Białą Księgę Branży Komunikacji Marketingowej. Jestem mentorem w programie „Technologia w spódnicy i arbitrem oraz członkiem prezydium Komitetu Etyki Reklamy. Prowadzę na SGH zajęcia z CSR (Podyplomowe Studia Reklamy). Jestem Absolwentką SGH na kierunku „zarządzanie i marketing”.
Adam Szymoszek
Senior Manager, OptiBuy
Adam Szymoszek
Adam Szymoszek
Senior Manager, OptiBuy
Od ponad 18 lat związany z branżą motoryzacyjną – w tym 15 w obszarze zakupów strategicznych. Realizował m.in. projekty wdrożenia produkcji nowej generacji silników Diesla oraz nowych modeli Hondy Civic oraz CRV. Do końca roku 2019 – odpowiedzialny był za proces sourcingu w firmie Nidec Motors & Actuators. W 2020 dołączył do zespołu OptiBuy, by realizować projekty doradcze i wdrożeniowe na rynkach europejskich. Absolwent CIPS oraz MBA. Wykładowca Akademii Leona Koźmieńskiego.
prof. dr hab. Maciej Błaszak
Wykładowca na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu
Maciej Błaszak
prof. dr hab. Maciej Błaszak
Wykładowca na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu
Neurokognitywista, jego zainteresowania i doświadczenia dotyczą epigenezy umysłu, czyli możliwości kontrolowanego kształtowania mózgu człowieka. Zajmuje się psychologią uniwersalnego projektowania (universal design), narzędziami umysłu (braintools). Doświadczony wykładowca i trener biznesowy, wykorzystujący wyniki badań nad mózgiem do ulepszania procesu transferu wiedzy, budowania ścieżki rozwoju osobistego i zawodowego. Stypendysta uniwersytetów w Edynburgu i Kolonii. Pracownik Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Klaudia Żelazna
Manager, OptiBuy
Klaudia Żelazna
Klaudia Żelazna
Manager, OptiBuy
Ma ponad 8 lat doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia międzynarodowych projektów Global Sourcing, doradztwa w obszarze zakupów oraz obszarów zarządzania dostawcami i ich oceną. Specjalizacja w zakupach przemysłowych i produkcyjnych. Absolwentka Politechniki Łódzkiej wydziału Zarządzania i Inżynierią Produkcji oraz Coventry University na wydziale Engineering Business Management. Specjalizacja w zarządzaniu procesami RFx, analizą rynków dostawców oraz tworzeniu systemów klasyfikacji i oceny dostawców. Doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz koordynacja działań zespołu międzynarodowego.