Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Budowanie i zarządzanie strategią zakupową

  • Opis warsztatu w pigułce

    Dział zakupów, aby stać się Partnerem Biznesowym powinien wykształcić wiedzę ekspercką, dzięki której będzie w stanie doradzać organizacji i chronić ją przed niekorzystnymi decyzjami. W tym celu niezbędna jest znajomość technik i myślenie strategiczne, których wykorzystywanie pozwoli zarządzić zakupami w sposób optymalny dla organizacji. Strategia zakupowa jest nie tylko ujęciem długoterminowym, określającym sposoby pozyskania, możliwe ryzyka i alternatywne rozwiązania dla danej kategorii; przede wszystkim jest doskonałym kanałem komunikacji z interesariuszami w firmie, pomagającym zarządzić ich oczekiwaniami, wspomóc proces podejmowania decyzji oraz budowanie wizerunku działu zakupów jako doradcy biznesu.
  • Korzyści z udziału dla uczestnika

    Dzięki udziałowi w warsztacie uczestnicy zapoznają się z kluczowymi elementami strategii zakupowej, przygotują własny model strategii zakupowej, który w prosty sposób będą mogli zaimplementować do swojej codziennej pracy. Zrozumieją również istotę zarządzania ryzykiem (jeden z aspektów strategii) i swoją rolę w tym procesie.

  • Stopień zaawansowania

    średniozaawansowani / zaawansowani

  • Metody szkoleniowe

    wykłady teoretyczne, dyskusje i warsztat moderowany, ćwiczenia grupowe.

  • Czas trwania

    8h – w tym przerwy kawowe, lunch

Program warsztatów:
  1. Strategia zakupowa: czym jest i czemu służy?
  2. Narzędzia służące analizie rynku i kategorii (PESTLE, SWOT)
  3. Identyfikacja i zarządzanie ryzykiem. Katalog ryzyk.
  4. Wypracowanie modelu budowania strategii zakupowej
Atrakcyjne ceny TYLKO dla Członków PROCON® Professionals Poznaj szczegóły

Data

24 maj 2023
Zakończone!

Czas

09:00 - 17:00

Koszt

1.490PLN + VAT

Lokalizacja

Warszawa
Kategoria

Prowadzący

  • Diana Najtkowska-Sapryk
    Diana Najtkowska-Sapryk
    Trener i Coach działu zakupów, ProcureMe

    Trener, coach, wykładowca specjalizujący się w szkoleniach dla działu zakupów, z kompetencji miękkich i zakupowych. Właścicielka firmy oraz grup na Facebook, Linkedin ProcureMe promującej ludzki wymiar biznesu, dbałość o relacje z dostawcami i spojrzenie na rolę kupca jako ambasadora najlepszych, etycznych praktyk kupieckich o holistycznym podejściu do swojej roli. Były kupiec z ponad 13-letnim doświadczeniem pracy w międzynarodowych korporacjach tj. Samsung Electronics, Mars czy Arjohuntleigh w działach zakupów.

Zarejestruj się

Resetuj hasło