Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Proces zakupowy krok po kroku

  • Opis warsztatu w pigułce

    Warsztaty dotyczące postępowania zakupowego: kupiec w procesie zakupowym, plan działania w przetargach, analiza interesariuszy, harmonogram i forma zapytania, dokumenty zapytania ofertowego, porównywanie ofert i interakcje z dostawcami oraz rola spotkań w XXI w.

  • Korzyści z udziału dla uczestnika

    Warsztat pozwala zrozumieć rolę kupca i planować działania w przetargach. Uczestnicy rozwijają umiejętności analizy interesariuszy, przygotowania dokumentów zapytania ofertowego oraz porównywania ofert i prowadzenia negocjacji. Zdobytą wiedzę można efektywnie wykorzystać do lepszego funkcjonowania w biznesowym środowisku, wspierając sukces organizacji na dynamicznym rynku.

  • Stopień zaawansowania

    początkujący

  • Metody szkoleniowe

    wykłady teoretyczne, dyskusje i warsztat moderowany, ćwiczenia grupowe.

  • Czas trwania

    8h – w tym przerwy kawowe, lunch

Program warsztatów:

1. Kim jest kupiec w postępowaniu zakupowym 2. Plan działania, a skala postępowania przetargowego 3. Analiza interesariuszy a. Kim jest interesariusz (wewnętrzny, zewnętrzny) i dlaczego warto o nim myśleć? b. Wywiady z interesariuszami c. Metody analizy interesariuszy 4. Określenie harmonogramu i forma zapytania 5. Dokumenty zapytania ofertowego a. Dane i wiedza o przedmiocie przetargu– specyfikacje techniczne i funkcjonalne, historyczne dane zakupowe b. Lista zweryfikowanych oferentów c. Formularz zapytania ofertowego i jego kluczowe elementy d. List przewodni 6. Porównywanie ofert i interakcje z dostawcami a. Spotkanie wyjaśniające zawartość ofert b. Spotkania negocjacyjne – tury – Matryca Kraljica – BATNA – TCO – Informacja zwrotna – Negocjacje umowy zakupowej  7. Czy spotkania są nam w ogóle potrzebne w XXI w. ? 8. Wykorzystanie AI w codziennej pracy kupca

Atrakcyjne ceny TYLKO dla Członków PROCON® Professionals Poznaj szczegóły
  • 00

    dni

  • 00

    godzin

  • 00

    minut

  • 00

    sekund

Data

06 cze 2024

Czas

09:00 - 17:00

Koszt

1.300PLN + VAT

Lokalizacja

Warszawa
Kategoria

Prowadzący

  • Tomasz Piaseczny
    Tomasz Piaseczny
    Manager, OptiBuy

    Manager zakupów doświadczony w pracy z dostawcami i klientami w Polsce oraz środowisku międzynarodowym. Prowadzi projekty związane z optymalizacją kosztów oraz outsourcingiem procesów zakupowych. Zarządza zespołem, który realizuje około 200 postępowań zakupowych rocznie. Jego mocne strony to zarządzanie interesariuszami, analiza ekonomiczna w zakupach, negocjacje oraz doskonalenie procesów zakupowych.

Zarejestruj się

Resetuj hasło