czerwiec 2019
Współpraca z dostawcami usług IT to jeden z kluczowych obszarów dla każdej organizacji.
W jaki sposób ułożyć proces zakupowy na potrzeby projektów IT realizowanych w modelu Agile?
Jak formułować zapytania rynkowo-ofertowe (RFI / RFP) dla projektów IT realizowanych w modelu Agile?
Co powinna zawierać dokumentacja zakupowa i na czym polegają jej różnice względem procesów zakupowych na projekty realizowane kaskadowo (Waterfall).
W oparciu o jakie kryteria oceniać dostawców IT zarówno w trakcie postepowania zakupowego oraz już w trakcie realizacji projektu IT realizowanego w oparciu o metodyki zwinne?
Jakie modele rozliczeń z dostawcą IT są optymalne dla projektów realizowanych w modelu Agile.
I przede wszystkim, co powinna zawierać i w jaki sposób negocjować umowę z dostawcą na realizację projektu IT realizowanego w zwinnej (agile) metodyce?
Celem szkolenia jest przybliżenie najlepszych praktyk w zakresie tworzenia i negocjowania umów utrzymaniowych IT. Jakie korzystne klauzule negocjować w umowie na utrzymanie systemu IT? Jakie pułapki można spotkać w umowach utrzymaniowych i jak ich unikać? Jak opisywać zakres usług? Jak formułować parametry SLA? W jaki sposób opisywać zgłaszanie błędów? Wobec jakich obowiązków zastrzegać kary umowne? W jaki sposób uregulować wypowiedzenie umowy i exit plan?
wrzesień 2019
Celem szkolenia jest przybliżenie najlepszych praktyk w zakresie tworzenia i negocjowania umów agile, które usprawnią kluczową z punktu widzenia organizacji współpracę z dostawcami systemów informatycznych. W jaki sposób tworzyć i negocjować umowy na wdrożenie systemu IT realizowane w modelu Agile? Jak opisać przedmiot umowy? Czym są agility factors? Jak formułować wymagania dotyczące personelu dostawcy? W jaki sposób uregulować odpowiedzialność i czy należy umieszczać zapisy o karach umownych? Jakie modele rozliczeń z dostawcą IT są optymalne dla projektów realizowanych w modelu Agile? W jaki sposób zakończyć projekt IT?
październik 2019
ARE YOU READY FOR THE VUCA WORLD? Szósta edycja największej konferencji zakupowej w Polsce już wkrótce. Program konferencji podzielony będzie na 7 bloków tematycznych: 1. Zakupy Direct 2. Zakupy Indirect 3. Zakupy Usług Marketingowych 4. Procesy i Narzędzia 5. Talent Management 6. RPA w Zakupach 7. Smart Procurement Solutions PROCON/POLZAK 2019 to: Dopracowana agenda – wystąpienia i prezentacje najlepszych prelegentów z ubiegłych lat Dobre praktyki w zakupach – efektywne narzędzia i innowacyjne podejście Międzynarodowi goście - keynote speakers z świata procurementu Networking – ponad 500 uczestników z wyższej kadry zarządzającej zakupami Cenny benchmarking – porównaj strategię zarządzania zakupami w Twojej organizacji z rozwiązaniami skutecznie wdrożonymi w innych firmach Gala wręczenia nagród - PROCON Awards 2019 i Lider Zakupów 2019 Stoliki Tematyczne – nowoczesna forma dyskusji z udziałem innych praktyków branżowych i ekspertów Strefa EXPO - spotkania z dostawcami oferującymi usługi dla biznesu Zakupowy Turniej Piłkarzyków - emocje i koleżeńska rywalizacja Dedykowana aplikacja mobilna - umożliwiająca m.in. umawianie spotkań ODWIEDŹ STRONĘ KONFERENCJI Specjalna oferta Atrakcyjne ceny TYLKO dla Członków PROCON® Professionals Poznaj szczegóły
Największa konferencja zakupowa w Polsce.
W programie:
- procurement w świecie VUCA
- zakupy direct
- zakupy indirect
- procesy i narzędzia
- indirect: case study
- smart procurement solutions
- stoliki tematyczne
- panele dyskusyjne
listopad 2019
Celem szkolenia jest przybliżenie najlepszych praktyk w zakresie tworzenia i negocjowania umów IT, które usprawnią kluczową z punktu widzenia organizacji współpracę z dostawcami systemów informatycznych. W jaki sposób tworzyć i negocjować umowy na wdrożenie systemu IT realizowane w modelu Agile? Na czym polegają różnice względem umów dotyczących projektów realizowanych kaskadowo (Waterfall)? Jak opisać przedmiot umowy? Jak formułować wymagania dotyczące personelu dostawcy? W jaki sposób uregulować odpowiedzialność i czy należy umieszczać zapisy o karach umownych? Jakie modele rozliczeń z dostawcą IT są optymalne dla projektów realizowanych w modelu Agile? W jaki sposób zakończyć projekt IT?
luty 2020
Komunikacja w teorii – co możemy wykorzystać w budowaniu pozycji zespołu zakupowego?
Strategia komunikacji – tajne narzędzie zespołów zakupowych - czym jest i czym może być.
Czy strategia komunikacji w organizacji i dziale zakupów to to samo narzędzie?
Jak budować strategię komunikacji wspierającą wartościowy zespół zakupowy.
marzec 2020
Ideą Śniadań Biznesowych jest integracja środowiska zakupowego, ale przede wszystkim przekazywanie cennej wiedzy i informacji rynkowych będących w ich obszarze zainteresowania, jak i również wymiana doświadczeń.
kwiecień 2020
Podczas całodniowego szkolenia prezentujemy proces przetargowy porównując go do klasycznej arystotelesowskiej struktury tragedii w trzech aktach. Uczestnicy poznają szczegóły kolejnych etapów z perspektywy klienta, jak i dostawcy usług marketingowych. Zrozumieją też role wszystkich uczestników procesu przetargowego (role w trójkącie dramatycznym).
Szkolenie prowadzone jest w formie wykładów eksperckich połączonych z warsztatami i ćwiczeniami w grupach.