Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Events Calendar

  /  Events Archive
Ładowanie Wydarzenia

Nadchodzące Wydarzenia

Wyszukaj

Event Views Navigation

Kwiecień 2020

Data: Kwiecień 21 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Oxygen Park (Szawa Conference) Jutrzenki 137
Adres: Szawa Conference, Jutrzenki 137

Podczas całodniowego szkolenia prezentujemy proces przetargowy porównując go do klasycznej arystotelesowskiej struktury tragedii w trzech aktach. Uczestnicy poznają szczegóły kolejnych etapów z perspektywy klienta, jak i dostawcy usług marketingowych. Zrozumieją też role wszystkich uczestników procesu przetargowego (role w trójkącie dramatycznym).
Szkolenie prowadzone jest w formie wykładów eksperckich połączonych z warsztatami i ćwiczeniami w grupach.

Maj 2020

Data: Maj 8 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Oxygen Park (Szawa Conference) Jutrzenki 137
Adres: Szawa Conference, Jutrzenki 137

Jakie są kluczowe aspekty zarządzania projektem transformacji organizacyjnej?
Jak zarządzać interesariuszami?
Jak efektywnie zarządzać zespołem?
Na te i wiele innych pytań odpowiemy sobie podczas warsztatów - "Zarządzanie projektami transformacyjnymi w zakupach".

Data: Maj 14 @ 08:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Courtyard by Marriott
Adres: Uniwersytecka 13

Odświeżona forma, nowoczesne podejście, dzisiejszy biznes - digitalizacja, RPA w zakupach, umowy agile, zakupy indirect w Shared Services Center (PSSC), systemy zakupowe dla branży automotive. PROCON Manufacturing przekształcił się w PROCON Industry. Sprawdź co się zmieniło!

Data: Maj 15 @ 08:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Courtyard by Marriott
Adres: Uniwersytecka 13

Celem szkolenia jest przybliżenie najlepszych praktyk w zakresie tworzenia i negocjowania umów agile, które usprawnią kluczową z punktu widzenia organizacji współpracę z dostawcami systemów informatycznych. W jaki sposób tworzyć i negocjować umowy na wdrożenie systemu IT realizowane w modelu Agile? Jak opisać przedmiot umowy? Czym są agility factors? Jak formułować wymagania dotyczące personelu dostawcy? W jaki sposób uregulować odpowiedzialność i czy należy umieszczać zapisy o karach umownych? Jakie modele rozliczeń z dostawcą IT są optymalne dla projektów realizowanych w modelu Agile? W jaki sposób zakończyć projekt IT?

Data: Maj 15 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Courtyard by Marriott
Adres: Uniwersytecka 13

Dlaczego firmy tworzą działy zakupów? W jaki sposób dział zakupów może być wartością dodaną dla całej organizacji? Czy jest to tylko zapewnienie ciągłości dostaw, zapewnienie konkurencyjnych cen kupowanych surowców? Uczestnicy zapoznają się z celami działu zakupów, jak rozliczać się ze swojej pracy (mierników jest naprawdę bardzo dużo – wybierzemy te najwłaściwsze dla biznesu każdego z uczestników). Omówione zostaną zasadnicze obszary działań prowadzące do optymalizacji kosztowej. Jak działa modelem Silnika Optymalizacji Kosztowej, na podstawie którego ustala się plany działań redukcji kosztów oraz rozlicza pracę działu zakupów. Uczestnicy poznają w jaki sposób wykorzystywać zasoby dostawców do pracy z procurementem i jak kontrolować postępy prac. Wszystkie zagadnienia, które będą przedmiotem szkolenia wsparte są narzędziami skonfigurowanymi w Excelu. Szkolenie ma bardzo praktyczny charakter, a prezentowane narzędzia i modele są stosowane w codziennej pracy trenera. Liczne zadania praktyczne w grupach wspierane są prezentacją i wykładem.

Data: Maj 15 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Courtyard by Marriott
Adres: Uniwersytecka 13

Strategia negocjacji i konstruowania kontraktów w praktyce.

• Wprowadzenie: zrozumienie mechaniki rynków
• Podstawy inżynierii kosztów
• Rynki walutowe i surowcowe
• Wstęp do budowania strategii negocjacyjnej
• Strategia negocjacyjna (praca w grupach)

Data: Maj 18 @ 08:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Digital Knowledge Village
Adres: Puławska 457

Power of the Procurement People - kolejna edycja konferencji zakupowej dedykowanej zakupom pośrednim w średnich i dużych firmach.

Data: Maj 19 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Digital Knowledge Village
Adres: Digital Knowledge Village, Puławska 457

O czym będziemy rozmawiać podczas warsztatów?
- co to oznacza być ekspertem w obszarze usług marketingowych?
- świadome budowanie wizerunku działu zakupów czyli co chcemy, żeby inni o nas myśleli.
- o budowaniu relacji partnerskiej - „Ty potrzebujesz mnie, a ja potrzebuję ciebie – razem możemy sobie pomóc”

Data: Maj 19 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Digital Knowledge Village
Adres: Digital Knowledge Village, Puławska 457

Celem warsztatu jest kompleksowe przygotowanie uczestników do tworzenia strategii zakupowej w swoich organizacjach.
Ocena obecnej strategii / stanu kategorii – określeniu punktu wyjścia do przygotowania strategii
Badanie potrzeb partnerów biznesowych wewnątrz naszej organizacji .
Badanie rynku dostawców – w ramach tego etapu przygotujemy i przedstawimy optymalne podejście pozwalające na wybór najlepszych dostawców w kontekście potrzeb biznesowych
Analiza i wybór wariantów strategii.
Plan działania, mierzalne cele i kamienie milowe.
Budowanie operacyjnych scenariuszy działań mających na celu skuteczne wdrożenie zbudowanej przez nas strategii.

Data: Maj 19 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Digital Knowledge Village
Adres: Digital Knowledge Village, Puławska 457

Umowa na korzystanie z chmury obliczeniowej w wielu aspektach różni się od klasycznych umów outsourcingu IT. W jaki sposób zakontraktować chmurę? Czy da się negocjować ustandaryzowane warunki umów z globalnymi dostawcami usług chmurowych? Czy rynek kontrolowany może korzystać z cloud computingu? Jakie są wymogi dotyczące danych przetwarzanych w chmurze? W jaki sposób zakończyć współpracę z dostawcą usług chmurowych?

+ Export Events

Zarejestruj się

Resetuj hasło