Doskonalenie kompetencji zakupowych
Opis warsztatu w pigułce
Zapraszamy do udziału w wyjątkowym szkoleniu „Doskonalenie kompetencji zakupowych”, które stanowi unikatową propozycję na rynku. Jest to warsztat stworzony z myślą o profesjonalistach działu zakupów, którzy dążą do rozwoju własnych kompetencji. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym specjalistą zakupowym, czy doświadczonym liderem, to szkolenie pomoże Ci osiągnąć nowe poziomy profesjonalizmu i skuteczności w Twojej roli. Odkryj, jak kompetencje zakupowe wpływają na wartość dodaną Twojej organizacji i jak możesz je rozwijać, aby odgrywać kluczową rolę w przyszłości funkcji zakupowej. Z nami zyskasz nie tylko wiedzę, ale także inspirację i motywację do dalszego rozwoju, co przełoży się na Twoje sukcesy zawodowe i satysfakcję z pracy. Szkolenie poprowadzi doświadczony międzynarodowy ekspert ds. rekrutacji, partner w firmie Big Fish specjalizującej się w rekrutacji w obszarze zakupów, autorka książek o rozwoju kariery w zakupach i wykładowca z bogatym doświadczeniem dydaktycznym na uczelniach wyższych.Korzyści z udziału dla uczestnika
Zrozumienie roli i kompetencji w obszarze zakupów w organizacji; Personalizacja Ścieżki Rozwoju, Inspiracja i Motywacja, Praktyczne zastosowanie teorii uczenia się dorosłych, Zdobycie wiedzy o przyszłości funkcji zakupowej, Zastosowanie metody Job Crafting.
Stopień zaawansowania
początkujący
Metody szkoleniowe
wykłady teoretyczne, dyskusje i warsztat moderowany, ćwiczenia grupowe.
Czas trwania
8h – w tym przerwy kawowe, lunch
Agenda:
-
- Kompetencje zakupowe:
- Czym są kompetencje zakupowe? Zrozumienie podstawowych umiejętności i wiedzy niezbędnej w dziale zakupów.
- Rola Twoich kompetencji zakupowych w generowaniu wartości dodanej dla organizacji: Jak Twoje umiejętności przyczyniają się do sukcesu firmy?
- Stopień zaawansowania funkcji zakupowej a kompetencje: analiza, jak rozwój działu zakupów wpływa na wymagane kompetencje.
- Kompetencje zakupowe a kategorie zakupowe: specyfika kompetencji w różnych kategoriach zakupów.
- Kompetencje niezbędne w świecie Vuca: adaptacja do szybko zmieniającego się środowiska biznesowego.
- Jak rozwinąć kompetencje zakupowe?: Metody i narzędzia do skutecznego rozwoju.
- Możliwości rozwoju w zakupach: ścieżki kariery i możliwości awansu w dziale zakupów.
- Przyszłość funkcji zakupowej: trendy i przewidywania dotyczące przyszłości branży.
- Rozwój w zakupach:
- Planowanie i definiowanie programów rozwojowych: jak skutecznie planować rozwój osobisty i zawodowy.
- Identyfikacja luk kompetencyjnych: rozpoznawanie obszarów do poprawy i rozwoju.
- Od nieuświadomionej niekompetencji do nieuświadomionej kompetencji: proces uczenia się dorosłych i jego znaczenie w rozwoju zawodowym.
- Metoda job crafting: dostosowanie obecnej roli w zespole do osiągnięcia jeszcze większej satysfakcji z pracy oraz zdobycia nowych kompetencji.
Prowadzący
-
Agnieszka PiątkowskaProcurement Specialized Headhunter, Career Coach; Big Fish Polska
Międzynarodowy ekspert ds. rekrutacji posiadający ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami rekrutacyjnymi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej dla globalnych organizacji. Partner w międzynarodowej firmie rekrutacyjno-szkoleniowej Big Fish specjalizującej się w obszarze procurement & supply chain. Zajmuje się procesami rekrutacyjnymi średniej, wyższej i najwyższej kadry menedżerskiej oraz wysoko specjalistycznymi projektami rekrutacyjnymi. Posiada wieloletnie doświadczenie w tzw. projektach typu green field – rekrutacja kadry zakupowej dla nowych inwestycji. Członek międzynarodowego zespołu przeprowadzającego ocenę kandydatów.
Od 2009 r. wykłada „Zarządzanie karierą w zakupach” w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Twórca programu szkoleniowego „Career Management in Purchasing”. Współpracuje z Akademią Leona Koźmińskiego w zakresie seminariów i spotkań dla słuchaczy studiów podyplomowych w obszarze rozwoju kompetencji i zarządzania karierą. Współpracuje ze Polskim Stowarzyszeniem Menedżerów Logistyki – opracowała i dostarczyła cykl warsztatów dla członków stowarzyszenia w zakresie efektywnego zarządzania karierą w zakupach. Prelegentka na konferencjach zakupowych Procon/Polzak.
Autorka książek „Zarządzanie karierą w zakupach” i „Zarządzanie karierą i zawodowa zmiana w zakupach” www.karierawzakupach.pl
Menedżer projektów rozwojowych m. in. dedykowanych Akademii Zakupowych obejmujących rozwój miękkich i twardych kompetencji zakupowych. Autorka 58 kompetencji zakupowych (stanowiskowe, społeczne, menedżerskie).
Ekspert Polskiego Forum HR z zakresu rekrutacji permanentnej. Członek zespołu „Career Management”. Trener w obszarze rekrutacji (rekrutacja, ocena kandydatów, selekcja, AC/DC, feedback).
Dyplomowany Asesor – Akademia Asesora – Ernst & Young Academy of Business. Twórca modeli kompetencyjnych i programów rozwojowych dla kadry zakupowej (m.in. „Procurement Leaders Academy”).
Doradca i trener kariery, twórca narzędzi do zarządzania karierą. Autor „CareerFreak”, https://www.facebook.com/career.fr strony dotyczącej zarządzania własną karierą oraz wielu artykułów związanych z tematyką zarządzania i rozwoju kariery. Coach współpracujący w ramach programów „Career transitioning/outplacement” z wyższą kadrą menedżerską.
Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego (zarządzanie – stopień magistra, studia prowadzone w języku angielskim) oraz Bradford University (International Business Management, stopień magistra, studia prowadzone w języku angielskim), SGH (Doradztwo Zawodowe, Kierowanie Rozwojem i Coaching, studia podyplomowe) oraz Akademii Leona Koźmińskiego (Controlling Personalny – studia podyplomowe).