Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

ONLINE: Zarządzanie zmianą – jak zakupy wspierają firmę w transformacji?

  /  
Ładowanie Wydarzenia
  • To event minęło.
09 gru

ONLINE: Zarządzanie zmianą – jak zakupy wspierają firmę w transformacji?

9 grudnia 2021 @ 08:00 - 16:00
550PLN

Trener: Diana Najtkowska-Sapryk Trener i Coach działu zakupów, ProcureMe

Trener, coach, wykładowca specjalizujący się w szkoleniach dla działu zakupów, z kompetencji miękkich i zakupowych. Właścicielka firmy oraz grup na Facebook, Linkedin ProcureMe promującej ludzki wymiar biznesu, dbałość o relacje z dostawcami i spojrzenie na rolę kupca jako ambasadora najlepszych, etycznych praktyk kupieckich o holistycznym podejściu do swojej roli. Były kupiec z ponad 13letnim doświadczeniem pracy w międzynarodowych korporacjach tj. Samsung Electronics, Mars czy Arjohuntleigh w działach zakupów.

  • Opis warsztatu w pigułce

    Mawia się, że zmiana to jedyny stały punkt w obecnych czasach. Wymaga umiejętności adaptacji, elastyczności i otwartości na nowe. Dział zakupów jako zespół ekspertów o myśleniu strategicznym nabiera na znaczeniu, staje się filarem stabilizującym działania firmy.Dzięki swojej ekspertyzie, odpowiedniemu zarządzaniu ryzykiem jest w stanie wspierać firmę w transformacji, przygotować ją na wyzwania. Wymaga to jednak ciągłego monitorowania obecnej sytuacji w pełnej gotowości do działania. Jak przygotować innych do zmian? Jak ich przez nie przeprowadzić? Jak zarządzić procesem zmiany wewnątrz samego zespołu zakupowego?Dzięki szkoleniu uczestnicy poznają odpowiedzi na powyższe pytania.

  • Profil uczestnika

    warsztat skierowany jest do pracowników działu zakupów (specjalistów, kupców, kierowników czy managerów działu zakupów), którym zależy na świadomym działaniu w obrębie zarządzania zmianą.

  • Stopień zaawansowania

    średniozaawansowani/ zaawansowani

  • Metody szkoleniowe

    wykłady teoretyczne, dyskusje moderowane, ćwiczenia grupowe.

  • Czas trwania

    8h – w tym przerwy kawowe, lunch

  • Korzyści z udziału dla uczestnika

    Dzięki udziałowi w warsztacie uczestnicy zrozumieją istotę zarządzania zmianą w firmie, ich rolęw budowaniu elastyczności organizacji. Zwiększą swoją świadomość w temacie wpływuprzekonań, sposobów pracy i postawy na postrzeganie zmiany(będą mieli okazję do dokonania audytu własnych przekonań) oraz poznają metody wspierające ich w byciu ambasadorem zmiany.

Koszt uczestnictwa poza programem PROCON® Professionals – 550 PLN (netto/os.) W przypadku pytań, prosimy o kontakt.

Program warsztatów:
  1. Ewolucja funkcji zakupowej.
  2. Proces zmiany. Reakcje, przekonania i postawy.
  3. Zakupy filarem gotowości firmy na nadchodzące zmiany.
  4. Transformacja modelu biznesowego.
  5. Kupiec ambasadorem zmiany.
Atrakcyjne ceny TYLKO dla Członków PROCON® Professionals Poznaj szczegóły

Data wydarzenia

Data: 9 grudnia 2021 @ 08:00 - 16:00
Czas: 08:00 - 16:00
Miejsce spotkania: Online
Adres: Online
Strona www: myprocon.pl
Organizator: PROCON®Professionals
Telefon: +48 664 324 043
E-mail: agata.magdziarek@optibuy.com
WWW: https://myprocon.pl

Zarejestruj się

Resetuj hasło