- To event minęło.
ONLINE: Zarządzanie zmianą – jak zakupy wspierają firmę w transformacji?
Trener: Diana Najtkowska-Sapryk Trener i Coach działu zakupów, ProcureMe
Trener, coach, wykładowca specjalizujący się w szkoleniach dla działu zakupów, z kompetencji miękkich i zakupowych. Właścicielka firmy oraz grup na Facebook, Linkedin ProcureMe promującej ludzki wymiar biznesu, dbałość o relacje z dostawcami i spojrzenie na rolę kupca jako ambasadora najlepszych, etycznych praktyk kupieckich o holistycznym podejściu do swojej roli. Były kupiec z ponad 13letnim doświadczeniem pracy w międzynarodowych korporacjach tj. Samsung Electronics, Mars czy Arjohuntleigh w działach zakupów.
Opis warsztatu w pigułce
Mawia się, że zmiana to jedyny stały punkt w obecnych czasach. Wymaga umiejętności adaptacji, elastyczności i otwartości na nowe. Dział zakupów jako zespół ekspertów o myśleniu strategicznym nabiera na znaczeniu, staje się filarem stabilizującym działania firmy.Dzięki swojej ekspertyzie, odpowiedniemu zarządzaniu ryzykiem jest w stanie wspierać firmę w transformacji, przygotować ją na wyzwania. Wymaga to jednak ciągłego monitorowania obecnej sytuacji w pełnej gotowości do działania. Jak przygotować innych do zmian? Jak ich przez nie przeprowadzić? Jak zarządzić procesem zmiany wewnątrz samego zespołu zakupowego?Dzięki szkoleniu uczestnicy poznają odpowiedzi na powyższe pytania.
Profil uczestnika
warsztat skierowany jest do pracowników działu zakupów (specjalistów, kupców, kierowników czy managerów działu zakupów), którym zależy na świadomym działaniu w obrębie zarządzania zmianą.
Stopień zaawansowania
średniozaawansowani/ zaawansowani
Metody szkoleniowe
wykłady teoretyczne, dyskusje moderowane, ćwiczenia grupowe.
Czas trwania
8h – w tym przerwy kawowe, lunch
Korzyści z udziału dla uczestnika
Dzięki udziałowi w warsztacie uczestnicy zrozumieją istotę zarządzania zmianą w firmie, ich rolęw budowaniu elastyczności organizacji. Zwiększą swoją świadomość w temacie wpływuprzekonań, sposobów pracy i postawy na postrzeganie zmiany(będą mieli okazję do dokonania audytu własnych przekonań) oraz poznają metody wspierające ich w byciu ambasadorem zmiany.
Program warsztatów:
- Ewolucja funkcji zakupowej.
- Proces zmiany. Reakcje, przekonania i postawy.
- Zakupy filarem gotowości firmy na nadchodzące zmiany.
- Transformacja modelu biznesowego.
- Kupiec ambasadorem zmiany.