- To event minęło.
ONLINE: Zakupy jako generator innowacji – zarządzanie innowacją w firmie
Trener: Diana Najtkowska-Sapryk Trener i Coach działu zakupów, ProcureMe
Trener, coach, wykładowca specjalizujący się w szkoleniach dla działu zakupów, z kompetencji miękkich i zakupowych. Właścicielka firmy oraz grup na Facebook, Linkedin ProcureMe promującej ludzki wymiar biznesu, dbałość o relacje z dostawcami i spojrzenie na rolę kupca jako ambasadora najlepszych, etycznych praktyk kupieckich o holistycznym podejściu do swojej roli. Były kupiec z ponad 13letnim doświadczeniem pracy w międzynarodowych korporacjach tj. Samsung Electronics, Mars czy Arjohuntleigh w działach zakupów.
Opis warsztatu w pigułce
Każda firma chce być innowacyjna, ajej konkurencyjność na rynku realnie wpływa na kondycję finansową. Każda firma zakłada, że jest skupiona na kliencie i jego satysfakcji, ale czy rzeczywiście tak jest? Warsztat ma za zadanie wyposażyć użytkowników w założenia metodyki Design Thinking, by wspólnie z grupą warsztatową wypracować proces zarządzania innowacją, nad którym będą mogli prowadzić dalsze prace w miejscu pracy.
Profil uczestnika
warsztat skierowany jest do pracowników działu zakupów (specjalistów, kupców, kierowników czy managerów działu zakupów), którym zależy na budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy poprzez świadome zarządzanie innowacją i kontakty z dostawcami oraz klientami wewnętrznymi.
Stopień zaawansowania
średniozaawansowani/ zaawansowani
Metody szkoleniowe
wykłady teoretyczne, dyskusje moderowane, ćwiczenia grupowe.
Czas trwania
8h – w tym przerwy kawowe, lunch
Korzyści z udziału dla uczestnika
Dzięki udziałowi w warsztacie uczestnicy zrozumieją istotę zarządzania innowacją w firmie;możliwości, jakie daje praca w dziale zakupów w tym obszarze oraz ich rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji. Dzięki krótkiemu wprowadzeniu poznają założenia metodyki Design Thinking orazwypracują sposoby zarządzania innowacją w firmie.
Program warsztatów:
- Czym jest innowacja i dlaczego jest tak istotna?
- Rola zakupów w zarządzaniu innowacją
- Wprowadzenie do metodyki Design Thinking
- Wypracowanie procesu zarządzania innowacją w firmie
- Partnerstwo biznesowe vs rzeczywistość.