- To event minęło.
09
cze
WEBINAR: Przetarg w czasach epidemii
9 czerwca 2020 @ 11:00 - 11:45
Przetarg w czasach epidemii – jak przeprowadzić przetarg na wybór agencji komunikacji marketingowej i dostosować go do zdalnych warunków
Trenerzy:
Marta Macke, Managing Partner, Shortlist Consulting
Rafał Karski, Partner, Shortlist Consulting
Profil uczestnika: Managerowie działów Zakupów oraz Marketingu
Lokalizacja: ONLINE – za pośrednictwem dedykowanego streamingu
Czas trwania: 45 minut
Koszt udziału: bezpłatny
PROGRAM WEBINARU:
1. Jak optymalnie przygotować się do przetargu
- po co klient robi przetarg i czy powinno się planować przetargi w dobie kryzysu
- shortlistowanie i kryteria ewaluacji – jak i gdzie szukać agencji, jak przeprowadzać RFI i oceniać agencje, szczególnie w systemie zdalnym
2. Jak optymalnie przeprowadzić przetarg
- rola briefu i role w procesie – jak optymalnie zaplanować pracę w zespole i dlaczego precyzyjny brief jest kluczowy, szczególnie obecnie
- brief, de‐brief, tissue meeting – jak zorganizować wartościowe spotkania nie wychodząc z domu i dlaczego nie wolno z nich rezygnować
3. Jak optymalnie przygotować się do negocjacji i wybrać najlepszego
- jak precyzyjne kryteria oceny i spójny arkusz ewaluacyjny pomoże podjąć optymalną decyzję o wyborze agencji
- najważniejsze aspekty prawne, modele rozliczeń, przygotowanie celów negocjacyjnych
i negocjacje bez bezpośredniego patrzenia w oczy - jak przekazać przegranym rzetelną i nie demotywującą informację zwrotną
4. Sesja Q&A: po webinarze, uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań
CO ZROBIĆ BY WZIĄĆ UDZIAŁ:
-
- Wypełnij formularz rejestracyjny
- Zapisz datę w kalendarzu
- W dniu webinaru dołącz do spotkania online (indywidualny link)
- Po webinarze wykorzystaj wiedzę i najlepsze praktyki w swojej codziennej pracy