- To event minęło.
Umowy utrzymaniowe IT z perspektywy zamawiającego – najlepsze praktyki tworzenia i negocjowania
Trener:
Łukasz Węgrzyn / partner / SSW Pragmatic Solutions
Szymon Ciach / aplikant radcowski / SSW Pragmatic Solutions
Piotr Kaniewski / aplikant adwokacki / SSW Pragmatic Solutions
Program:
• Zakres usług – utrzymanie, aktualizacje, onsite support, usługi dodatkowe
• Obowiązki stron – obowiązki zamawiającego, zasady zgłaszania awarii
• Parametry wykonania umowy (SLA) – definicje, sposób liczenia parametrów, zakres odpowiedzialności dostawcy, raportowanie
• Wynagrodzenie – t&m, fixed price, zatrzymywanie wynagrodzenia
• Kary umowne i odpowiedzialność – podstawy naliczania, wysokość kar, ograniczenia odpowiedzialności
• IP – licencje i przeniesienie praw autorskich, kod źródłowy
• Wypowiedzenie umowy – okresy wypowiedzenia, przyczyny wypowiedzenia, exit plan
Profil uczestnika:
warsztat skierowany jest do działów zakupów, osób odpowiedzialnych za negocjacje oraz zarządzanie wdrożeniami i utrzymaniem systemów informatycznych oraz umowami IT, do członków działów IT, członków działów zakupowych i kontrolingu, prawników biorących udział w opracowywaniu i negocjowaniu umów IT, konsultantów IT.
Metody warsztatowe:
warsztaty praktyczne – przygotowywanie i negocjowanie zmian do dokumentu przygotowanego przez drugą stronę
Korzyści dla uczestników:
Umiejętność diagnozowania i radzenia sobie z najczęstszymi ryzykami prawnymi i biznesowymi w umowach utrzymania IT
Umiejętność tworzenia umowy, która usprawni współpracę z dostawcą utrzymującym system informatyczny
Czas trwania:
ok. 8 godzin z uwzględnieniem przerw kawowych i lunchu
Certyfikaty:
Uczestnicy otrzymają CERTYFIKATY potwierdzające udział w warsztatach
Liczba uczestników:
10-15 osób
Koszt uczestnictwa (standard):
990 PLN – ZAREJESTRUJ SIĘ