- To event minęło.
ONLINE: Udzielanie informacji zwrotnej jako narzędzie rozwoju dostawców i budowania relacji z nimi.
Trener: Diana Najtkowska-Sapryk Trener i Coach działu zakupów, ProcureMe
Trener, coach, wykładowca specjalizujący się w szkoleniach dla działu zakupów, z kompetencji miękkich i zakupowych. Właścicielka firmy oraz grup na Facebook, Linkedin ProcureMe promującej ludzki wymiar biznesu, dbałość o relacje z dostawcami i spojrzenie na rolę kupca jako ambasadora najlepszych, etycznych praktyk kupieckich o holistycznym podejściu do swojej roli. Były kupiec z ponad 13letnim doświadczeniem pracy w międzynarodowych korporacjach tj. Samsung Electronics, Mars czy Arjohuntleigh w działach zakupów.
Opis warsztatu w pigułce
Warsztat pomagający wypracować umiejętność udzielania informacji zwrotnej na temat współpracy z dostawcami. Jego efektem jest wypracowanie kryteriów i standardu oczekiwań względem dostawców do zaimplementowania w ramach działu zakupów, który będzie podstawą do udzielania im feedbacku. Udzielanie informacji zwrotnej dostawcom wbrew pozorom nie jest tym samym, co udzielanie feedbacku w innych sytuacjach.
Profil uczestnika
warsztat skierowany jest do wszystkich pracowników działu zakupów (specjalistów, kupców, kierowników czy managerów działu zakupów), którzy chcą udzielać informacji zwrotnej dostawcom, lecz nie wiedzą w jaki sposób podejść do tematu; dla osób, które rozumieją bądź chcą zrozumieć rolę informacji zwrotnej przy budowaniu długoterminowych relacji, którym zależy na zbudowaniu kultury feedbacku jako standardu pracy w firmie.
Stopień zaawansowania
średniozaawansowani/ zaawansowani
Metody szkoleniowe
wykłady teoretyczne poświęcone feedbackowi, dyskusje moderowane, ćwiczenia praktyczne w parach, gamifikacja – studium przypadku w formie escaperoom.
Czas trwania
8h – w tym przerwy kawowe, lunch
Korzyści z udziału dla uczestnika
Dzięki udziałowi w warsztacie uczestnicy zrozumieją istotę feedbacku w budowaniu relacji biznesowych, przećwiczą w praktyce udzielanie informacji zwrotnej, nakreślanie oczekiwań względem współpracy z dostawcami.
Program warsztatów:
- Wpływ percepcji na proces komunikacji i odbiór rzeczywistości.
- Kryteria współpracy z dostawcą.
- Standard oczekiwań w firmie.
- Techniki udzielania feedbacku, wspierające rozwój dostawców i owocną współpracę.
- Dekalog skutecznej komunikacji i udzielania informacji zwrotnej.