Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

ONLINE: Różnice międzykulturowe w relacjach biznesowych

  /  
Ładowanie Wydarzenia
  • To event minęło.
06 paź

ONLINE: Różnice międzykulturowe w relacjach biznesowych

6 października 2021 @ 08:00 - 16:00
550PLN

Trener: Diana Najtkowska-Sapryk Trener i Coach działu zakupów, ProcureMe

Trener, coach, wykładowca specjalizujący się w szkoleniach dla działu zakupów, z kompetencji miękkich i zakupowych. Właścicielka firmy oraz grup na Facebook, Linkedin ProcureMe promującej ludzki wymiar biznesu, dbałość o relacje z dostawcami i spojrzenie na rolę kupca jako ambasadora najlepszych, etycznych praktyk kupieckich o holistycznym podejściu do swojej roli. Były kupiec z ponad 13letnim doświadczeniem pracy w międzynarodowych korporacjach tj. Samsung Electronics, Mars czy Arjohuntleigh w działach zakupów.

  • Opis warsztatu w pigułce

    W obecnych czasach zjawisko globalizacji nabiera innego wymiaru. Po sytuacji pandemicznej, która bądź co bądź połączyła nas w jedną światową wioskę, uwypuklając podobieństwa w trosce o najbliższych czy własne zdrowie, nasiliłakonieczność współpracy i pomagania sobie. Rozwiązania online, pozwalają obecnie pracować z różnymi kulturami, czy jesteśmy jednak na to gotowi? Warsztat ma za zadanie zwrócić uwagę na aspekty współpracy międzykulturowej, które znacząco wpływają na realizację celów biznesowych.

  • Profil uczestnika

    warsztat skierowany jest do wszystkich pracowników działu zakupów (specjalistów, kupców, kierowników czy managerów działu zakupów), którzy współpracują w środowisku międzykulturowym, chcą wykształcić w sobie otwartość na różnice i odpowiednio przygotować się do budowania mocniejszych relacji biznesowych.

  • Stopień zaawansowania

    podstawowe/średniozaawansowani/ zaawansowani

  • Metody szkoleniowe

    wykłady teoretyczne, dyskusje moderowane, ćwiczenia grupowe.

  • Czas trwania

    8h – w tym przerwy kawowe, lunch

  • Korzyści z udziału dla uczestnika

    Dzięki udziałowi w warsztacie uczestnicy zrozumieją bądź poszerzą swoją perspektywę w zakresie występujących różnic kulturowych oraz ich wpływu na codzienną pracę zespołu/funkcjonowanie firmy. Szkolenie wyposaży ich również we wskazówki w jaki sposób najefektywniej działać w środowisku międzynarodowym.

Koszt uczestnictwa poza programem PROCON® Professionals – 550 PLN (netto/os.) W przypadku pytań, prosimy o kontakt.

Program warsztatów:
  1. Kultura i jej znaczenie w biznesie
  2. Pojęcie i elementy kultury
  3. Modele różnic kulturowych
  4. Reguły biznesu międzynarodowego
  5. Bariery w transakcjach międzynarodowych
  6. Negocjacje międzykulturowe

Seria adresująca wyzwania stawiane przed zakupami w najbliższym czasie:

Atrakcyjne ceny TYLKO dla Członków PROCON® Professionals Poznaj szczegóły

Data wydarzenia

Data: 6 października 2021 @ 08:00 - 16:00
Czas: 08:00 - 16:00
Miejsce spotkania: Online
Adres: Online
Strona www: myprocon.pl
Organizator: PROCON®Professionals
Telefon: +48 664 324 043
E-mail: agata.magdziarek@optibuy.com
WWW: https://myprocon.pl

Zarejestruj się

Resetuj hasło