- To event minęło.
ONLINE: Różnice międzykulturowe w relacjach biznesowych
Trener: Diana Najtkowska-Sapryk Trener i Coach działu zakupów, ProcureMe
Trener, coach, wykładowca specjalizujący się w szkoleniach dla działu zakupów, z kompetencji miękkich i zakupowych. Właścicielka firmy oraz grup na Facebook, Linkedin ProcureMe promującej ludzki wymiar biznesu, dbałość o relacje z dostawcami i spojrzenie na rolę kupca jako ambasadora najlepszych, etycznych praktyk kupieckich o holistycznym podejściu do swojej roli. Były kupiec z ponad 13letnim doświadczeniem pracy w międzynarodowych korporacjach tj. Samsung Electronics, Mars czy Arjohuntleigh w działach zakupów.
Opis warsztatu w pigułce
W obecnych czasach zjawisko globalizacji nabiera innego wymiaru. Po sytuacji pandemicznej, która bądź co bądź połączyła nas w jedną światową wioskę, uwypuklając podobieństwa w trosce o najbliższych czy własne zdrowie, nasiliłakonieczność współpracy i pomagania sobie. Rozwiązania online, pozwalają obecnie pracować z różnymi kulturami, czy jesteśmy jednak na to gotowi? Warsztat ma za zadanie zwrócić uwagę na aspekty współpracy międzykulturowej, które znacząco wpływają na realizację celów biznesowych.
Profil uczestnika
warsztat skierowany jest do wszystkich pracowników działu zakupów (specjalistów, kupców, kierowników czy managerów działu zakupów), którzy współpracują w środowisku międzykulturowym, chcą wykształcić w sobie otwartość na różnice i odpowiednio przygotować się do budowania mocniejszych relacji biznesowych.
Stopień zaawansowania
podstawowe/średniozaawansowani/ zaawansowani
Metody szkoleniowe
wykłady teoretyczne, dyskusje moderowane, ćwiczenia grupowe.
Czas trwania
8h – w tym przerwy kawowe, lunch
Korzyści z udziału dla uczestnika
Dzięki udziałowi w warsztacie uczestnicy zrozumieją bądź poszerzą swoją perspektywę w zakresie występujących różnic kulturowych oraz ich wpływu na codzienną pracę zespołu/funkcjonowanie firmy. Szkolenie wyposaży ich również we wskazówki w jaki sposób najefektywniej działać w środowisku międzynarodowym.
Program warsztatów:
- Kultura i jej znaczenie w biznesie
- Pojęcie i elementy kultury
- Modele różnic kulturowych
- Reguły biznesu międzynarodowego
- Bariery w transakcjach międzynarodowych
- Negocjacje międzykulturowe
Seria adresująca wyzwania stawiane przed zakupami w najbliższym czasie: