- To event minęło.
ONLINE: Przetarg w czasach epidemii
Jak w świecie VUCA przeprowadzić proces przetargowy na wybór agencji komunikacji marketingowej i jak dostosować go do warunków zdalnych?
Trenerzy:
Marta Macke, Managing Partner, Shortlist Consulting
Rafał Karski, Partner, Shortlist Consulting
Profil uczestnika: Managerowie działów zakupów oraz marketingu, którzy mają/ chcą pogłębić ekspertyzę w zakresie zakupów Indirect- kat. marketingowe
Metody warsztatowe: Wykłady eksperckie poświęcone poszczególnym blokom tematycznym, ćwiczenia domowe, sesja Q&A
Tryb warsztatu: ONLINE za pośrednictwem dedykowanego streamingu
Czas trwania: warsztat został podzielony na 3 bloki po 1,5-2h/ dzień
Koszt udziału: 800 zł netto/ osoba
PROGRAM SZKOLENIA:
Dzień 1 – Etap I czyli etap pracy nad przetargiem po stronie Klienta.
Kluczowe zagadnienia i ich dostosowanie do warunków pracy zdalnej
- po co klient robi przetarg i czy powinno się planować przetargi w dobie kryzysu
- shortlistowanie i kryteria ewaluacji – jak i gdzie szukać agencji, jak przeprowadzać RFI i oceniać agencje, szczególnie w systemie zdalnym
- rola briefu i role w procesie – jak optymalnie zaplanować pracę w zespole i dlaczego precyzyjny brief jest kluczowy, szczególnie teraz
Sesja Q&A: seria krótkich komentarzy eksperckich, w których poznasz odpowiedzi na zadawane pytania przez Ciebie i pozostałych Uczestników.
Dzień 2 – Etap II czyli etap pracy nad przetargiem po stronie Agencji.
Kluczowe zagadnienia i ich dostosowanie do warunków pracy zdalnej
- analiza szans i ryzyka udziału w przetargu – jak agencje powinny oceniać ROI przetargu i podjąć odpowiedzialną decyzję o udziale
- budowanie zespołu i procesu wczoraj i dziś
- brief, de‐brief, tissue meeting – jak zorganizować wartościowe spotkania nie wychodząc z domu I dlaczego nie wolno z nich rezygnować
- proces twórczy – agencja w systemie wirtualnym
- „dobre wrażenie robi się tylko raz” – czyli jak przeprowadzić zdalną prezentację przetargową i nic nie stracić
Sesja Q&A: seria krótkich komentarzy eksperckich, w których poznasz odpowiedzi na zadawane pytania przez Ciebie i pozostałych Uczestników.
Dzień 3 – Etap III czyli etap pracy nad przetargiem po stronie Klienta i Agencji.
Kluczowe zagadnienia i ich dostosowanie do warunków pracy zdalnej
- przygotowanie ofert/benchmark – jakie dokumenty przygotować i jak ocenić prezentacje i oferty komercyjne każdy ze swojej kanapy
- ewaluacja – jak precyzyjne kryteria oceny i spójny arkusz ewaluacyjny pomoże podjąć optymalną decyzję o wyborze agencji
- negocjacje umowy, stawek i wynagrodzeń – czyli najważniejsze aspekty prawne, modele rozliczeń, przygotowanie celów negocjacyjnych i negocjacje bez bezpośredniego patrzenia w oczy
- feedback w czasach kryzysu – czyli jak przekazać przegranym rzetelną i niedemotywującą informację zwrotną
Sesja Q&A: seria krótkich komentarzy eksperckich, w których poznasz odpowiedzi na zadawane pytania przez Ciebie i pozostałych Uczestników.