- To event minęło.
ONLINE: Skuteczne negocjacje zakupowe – Część III: Rozwój biznesu – rywalizacja czy współpraca?
Jacek Jarmuszczak, Ekspert zakupowy i Negocjator, Category Manager
dr hab., prof UAM Maciej Błaszak, Neurokognitywista, Wykładowca i Trener biznesowy
Jeden z najlepiej ocenianych prelegentów największej konferencji zakupowej w Polsce – PROCON/POLZAK – na przestrzeni lat. Zajmuje się psychologią uniwersalnego projektowania (universal design), narzędziami umysłu (braintools). Wykorzystuje wyniki badań nad mózgiem do ulepszania procesu transferu wiedzy, budowania ścieżki rozwoju osobistego i zawodowego.
Kilka opinii od Uczestników szkolenia (lis-gru/2020):
Narzędzie online
oprogramowanie Zoom
Profil uczestnika
Kierownicy Kategorii, Kupcy, Kierownicy Działów, Dyrektorzy
Metody warsztatowe
Szkolenie będzie miały charakter praktycznego warsztatu angażującego wszystkich uczestników. Kluczowa będzie analiza zachowania dostawców lub klientów, wyciąganie wniosków, zespołowe poszukiwania dobrych rozwiązań, zdobywanie praktycznej wiedzy i ćwiczenie umiejętności negocjacyjnych. Podczas gier szkoleniowych, zgodnie z przygotowanymi scenariuszami na bazie autentycznych sytuacji z „życia wziętych”, uczestnicy będą na zmianę wcielać się w rolę kupującego i sprzedającego. Po każdej z sesji gier trener udzieli uczestnikom informacji zwrotnej i wskazówek dalszego postępowania.
Materiały i ćwiczenia
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci plików PDF na które składają się slajdy zawierające zagadnienia teoretyczne, casestudies i manual z opisem wykonywanych ćwiczeń.
Czas trwania
7 godzin (bloki po 45 minut + 15 minut przerwy)
Certyfikaty
Uczestnicy otrzymają CERTYFIKATY potwierdzające udział w warsztatach
Liczba uczestników
12
- Współpraca i rywalizacja w biznesie.
- dlaczego w każdym problemie biznesowym rywalizujemy i współpracujemy jednocześnie
- kiedy współpraca w dynamicznym środowisku jest możliwa
- wady i zalety hierarchii w organizacji
- dlaczego lojalność jest tak ważna w biznesie i w jaki sposób rozwijać ją w młodym pokoleniu „Z”
- Motywacja , inspiracja i pasja do pracy
- jak ulepszyć kulturę organizacyjną
- jak wyzwolić pozytywne emocje pracowników
- jak rozwinąć zdolności analityczne pracowników