- To event minęło.
ONLINE: Przetarg w czasach epidemii – jak w świecie VUCA przeprowadzić proces przetargowy
Trener:
Marta Macke, Managing Partner, Shortlist Consulting
Plan warsztatów:
Etap I czyli etap pracy nad przetargiem po stronie Klienta.
Kluczowe zagadnienia i ich dostosowanie do warunków pracy zdalnej
- po co klient robi przetarg i czy powinno się planować przetargi w dobie kryzysu
- shortlistowanie i kryteria ewaluacji – jak i gdzie szukać agencji, jak przeprowadzać RFI i oceniać agencje, szczególnie w systemie zdalnym
- rola briefu i role w procesie – jak optymalnie zaplanować pracę w zespole i dlaczego precyzyjny brief jest kluczowy, szczególnie teraz
Sesja Q&A: seria krótkich komentarzy eksperckich, w których poznasz odpowiedzi na pytania zadawane przez Ciebie i pozostałych Uczestników
Etap II czyli etap pracy nad przetargiem po stronie Agencji.
Kluczowe zagadnienia i ich dostosowanie do warunków pracy zdalnej
- analiza szans i ryzyka udziału w przetargu – jak agencje powinny oceniać ROI przetargu i podjąć odpowiedzialną decyzję o udziale
- budowanie zespołu i procesu wczoraj i dziś
- brief, de‐brief, tissue meeting – jak zorganizować wartościowe spotkania nie wychodząc z domu I dlaczego nie wolno z nich rezygnować
- proces twórczy – agencja w systemie wirtualnym
- „dobre wrażenie robi się tylko raz” – czyli jak przeprowadzić zdalną prezentację przetargową i nic nie stracić
Sesja Q&A: seria krótkich komentarzy eksperckich, w których poznasz odpowiedzi na pytania zadawane przez Ciebie i pozostałych Uczestników
Etap III czyli etap pracy nad przetargiem po stronie Klienta i Agencji.
Kluczowe zagadnienia i ich dostosowanie do warunków pracy zdalnej
- przygotowanie ofert/benchmark – jakie dokumenty przygotować i jak ocenić prezentacje i oferty komercyjne każdy ze swojej kanapy
- ewaluacja – jak precyzyjne kryteria oceny i spójny arkusz ewaluacyjny pomoże podjąć optymalną decyzję o wyborze agencji
- negocjacje umowy, stawek i wynagrodzeń – czyli najważniejsze aspekty prawne, modele rozliczeń, przygotowanie celów negocjacyjnych i negocjacje bez bezpośredniego patrzenia w oczy
- feedback w czasach kryzysu – czyli jak przekazać przegranym rzetelną i niedemotywującą informację zwrotną
Sesja Q&A: seria krótkich komentarzy eksperckich, w których poznasz odpowiedzi na pytania zadawane przez Ciebie i pozostałych Uczestników
Profil uczestnika:
Managerowie działów zakupów, którzy mają lub chcą pogłębić ekspertyzę w zakresie zakupów marketingowych
Metody warsztatowe:
Wykłady eksperckie poświęcone poszczególnym blokom tematycznym, ćwiczenia domowe, sesja Q&A
Czas trwania:
6 godzin; bloki po 45 min + 15 min przerwy
Liczba uczestników:
nieograniczona
Certyfikaty:
Uczestnicy otrzymają CERTYFIKATY potwierdzające udział w warsztatach
Koszt uczestnictwa poza programem PROCON® Professionals – 800 PLN (netto/os.)
W przypadku pytań, prosimy o kontakt.
Poznaj szczegóły