- To event minęło.
Negocjacje z klientem wewnętrznym: budowanie porozumienia i efektywnej współpracy w oparciu o skuteczną komunikację
Trener: Ewa Szejner, Certyfikowany Negocjator, Ekspert ds. zakupów
Program warsztatów:
Cele szkolenia to m.in. doskonalenie umiejętności:
- właściwej identyfikacji klienta wewnętrznego,
- doboru optymalnej strategii negocjacyjnej w zależności od kontekstu i celu negocjacji,
- poszukiwania sprzymierzeńców w organizacji i budowania koalicji,
- rozwiązywania konfliktów,
- udrożnienia komunikacji pomiędzy działami,
- zarządzania relacjami w firmie.
Korzyści dla uczestnika:
- trening metod prowadzenia rozmów negocjacyjnych z klientem wewnętrznym,
- trening komunikacji niewerbalnej i zarządzania przestrzenią,
- trening metod obrony przed presją i manipulacją ze strony klienta wewnętrznego,
- poznanie technik radzenia sobie z obiekcjami i emocjami,
- poznanie sposobów reagowania w sytuacji różnicy zdań,
- nabycie umiejętności wyczuwania symptomów pojawiających się konfliktów oraz unikania sytuacji konfliktowych.
Profil uczestników:
Kupcy, Managerowie Zakupów oraz Kadra Zarządzająca
Stosowane metody:
wykłady teoretyczne poświęcone poszczególnym blokom tematycznym
przykłady dobrych praktyk
analiza studiów przypadku
dyskusje moderowane
ćwiczenia grupowe
gry i symulacje negocjacyjne
test wiedzy (post-test)
Materiały i ćwiczenia:
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci plików PDF na które składają się slajdy zawierające zagadnienia teoretyczne, case studies i manual z opisem wykonywanych ćwiczeń
Czas trwania:
ok. 7-8 godzin z uwzględnieniem przerw kawowych i lunchu
Certyfikaty
Uczestnicy otrzymają CERTYFIKATY potwierdzające udział w warsztatach
Liczba uczestników:
Grupa 12-15 osób
Koszt uczestnictwa poza programem PROCON® Professionals – 990 PLN (netto/os.)
W przypadku pytań, prosimy o kontakt.