- To event minęło.
ONLINE: Myślenie systemowe jako kompetencja przyszłości kupca
Trener: Diana Najtkowska-Sapryk Trener i Coach działu zakupów, ProcureMe
Trener, coach, wykładowca specjalizujący się w szkoleniach dla działu zakupów, z kompetencji miękkich i zakupowych. Właścicielka firmy oraz grup na Facebook, Linkedin ProcureMe promującej ludzki wymiar biznesu, dbałość o relacje z dostawcami i spojrzenie na rolę kupca jako ambasadora najlepszych, etycznych praktyk kupieckich o holistycznym podejściu do swojej roli. Były kupiec z ponad 13letnim doświadczeniem pracy w międzynarodowych korporacjach tj. Samsung Electronics, Mars czy Arjohuntleigh w działach zakupów.
Opis warsztatu w pigułce
W obecnych czasach dział zakupów ma nie tylko przynosić wartość firmie poprzez oszczędności, ma również tworzyć wartość dzięki współpracy z innymi działami. Warsztat pomaga zrozumieć rolę działu zakupów w organizacji, pozwala spojrzeć na podejmowane działania szerzej niż tylko z perspektywy celów stawianych przed kupcami.
Profil uczestnika
warsztat skierowany jest do wszystkich pracowników działu zakupów (specjalistów, kupców, kierowników czy managerów działu zakupów), którzy dzięki swoim świadomym działaniom chcą przynosić większą wartość firmie, przygotować zespół do nowej funkcji zakupowej, dzięki której firma zdobędzie przewagę konkurencyjną.
Stopień zaawansowania
podstawowe/średniozaawansowani/ zaawansowani
Metody szkoleniowe
wykłady teoretyczne, dyskusje moderowane, ćwiczenia grupowe.
Czas trwania
8h – w tym przerwy kawowe, lunch
Korzyści z udziału dla uczestnika
Dzięki udziałowi w warsztacie uczestnicy zrozumieją bądź poszerzą swoją perspektywę postrzegania roli działu zakupów w firmie, korzyści płynące z myślenia systemowego i bycia ambasadorem holistycznego podejścia. Podczas warsztatu zostaną zidentyfikowani interesariusze, którzy będą pomocni w dowożeniu wartości firmie.
Program warsztatów:
- Ewolucja funkcji zakupowej.
- Czym jest myślenie systemowe?
- Czym jest system w ujęciu funkcjonowania działu zakupów?
- Analiza interesariuszy działu zakupów.
- Kupiec ambasadorem myślenia systemowego.