- To event minęło.
ONLINE: Feedback od dostawców/klientów wewnętrznych jako siła napędowa działu zakupów
Trener: Diana Najtkowska-Sapryk Trener i Coach działu zakupów, ProcureMe
Trener, coach, wykładowca specjalizujący się w szkoleniach dla działu zakupów, z kompetencji miękkich i zakupowych. Właścicielka firmy oraz grup na Facebook, Linkedin ProcureMe promującej ludzki wymiar biznesu, dbałość o relacje z dostawcami i spojrzenie na rolę kupca jako ambasadora najlepszych, etycznych praktyk kupieckich o holistycznym podejściu do swojej roli. Były kupiec z ponad 13letnim doświadczeniem pracy w międzynarodowych korporacjach tj. Samsung Electronics, Mars czy Arjohuntleigh w działach zakupów.
Opis warsztatu w pigułce
Warsztat pomagający wypracować umiejętność przyjmowania feedbacku, spostrzegania informacji zwrotnej jako okazji do doskonalenia własnego warsztatu pracy, usprawniania funkcjonowania działu zakupów jako wsparcia w osiąganiu celów biznesowych firmy.
Profil uczestnika
warsztat skierowany jest do wszystkich pracowników działu zakupów, którzy rozumieją bądź chcą zrozumieć istotę ciągłego doskonalenia, a sam feedback traktują jako szansę na rozwój własnych kompetencji/możliwości zespołu; dla wszystkich, którym zależy na przyjmowaniu informacji zwrotnej w taki sposób, by inni chętnie z nią przychodzili, dzieląc się własnymi spostrzeżeniami.
Stopień zaawansowania
średniozaawansowani/ zaawansowani
Metody szkoleniowe
wykłady teoretyczne poświęcone przyjmowaniu informacji zwrotnej, dyskusje moderowane, ćwiczenia praktyczne w parach, gamifikacja – studium przypadku w formie escaperoom.
Czas trwania
8h – w tym przerwy kawowe, lunch
Korzyści z udziału dla uczestnika
Dzięki udziałowi w warsztacie uczestnicy zrozumieją jakim potencjałem dla funkcjonowania działu zakupów jest feedback osób z nim współpracujących, jaki wpływ na częstotliwość korzystania z narzędzia ma reakcja osoby(osób) feedbackowanych i podejmowane akcje. Przećwiczą w praktyce przyjmowanie informacji zwrotnej, zwracając uwagę na towarzyszące mu emocje. Podczas warsztatu zostanie wypracowane narzędzie do zastosowania w codziennej pracy w firmie oraz standard jego wykorzystania w pracy działu zakupów.
*Dla najlepszych efektów najpierw zaleca się udział w warsztacieUdzielania informacji zwrotnej jako narzędzie rozwoju dostawców i budowania relacji z nimi, co pozwoli na efektywne korzystanie z narzędzia, jakim jest feedback i wypracowanie lepszych rozwiązań w ramach jego przyjmowania.
Program warsztatów:
- Wpływ percepcji na proces komunikacji i odbiór rzeczywistości – skrótowe przypomnienie.
- Model reakcji na informację zwrotną.
- Dekalog przyjmowania feedbacku.
- Wypracowanie narzędzia do zbierania informacji zwrotnej i zasad korzystania z niego.
- Wypracowanie standardu pracy z wynikami.