Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Feedback od dostawców i klientów wewnętrznych jako siła napędowa działu zakupów

  /  
Ładowanie Wydarzenia
  • To event minęło.
08 cze

Feedback od dostawców i klientów wewnętrznych jako siła napędowa działu zakupów

8 czerwca 2021 @ 09:00 - 17:00
PLN550

Diana Najtkowska-Sapryk, Trener i Coach działu zakupów, ProcureMe

Trener, coach, wykładowca specjalizujący się w szkoleniach dla działu zakupów, z kompetencji miękkich i zakupowych. Właścicielka firmy oraz grup na Facebook, Linkedin ProcureMe promującej ludzki wymiar biznesu, dbałość o relacje z dostawcami i spojrzenie na rolę kupca jako ambasadora najlepszych, etycznych praktyk kupieckich o holistycznym podejściu do swojej roli. Były kupiec z ponad 13-letnim doświadczeniem pracy w międzynarodowych korporacjach tj. Samsung Electronics, Mars czy Arjohuntleigh w działach zakupów.

 

Cel warsztatów:

Warsztat pomagający wypracować umiejętność przyjmowania feedbacku, spostrzegania informacji zwrotnej jako okazji do doskonalenia własnego warsztatu pracy, usprawniania funkcjonowania działu zakupów jako wsparcia w osiąganiu celów biznesowych firmy.

 

Profil uczestnika:

Warsztat skierowany jest do wszystkich pracowników działu zakupów, którzy rozumieją bądź chcą zrozumieć istotę ciągłego doskonalenia, a sam feedback traktują jako szansę na rozwój własnych kompetencji/możliwości zespołu; dla wszystkich, którym zależy na przyjmowaniu informacji zwrotnej w taki sposób, by inni chętnie z nią przychodzili, dzieląc się własnymi spostrzeżeniami.

 

Stopień zaawansowania

średniozaawansowani / zaawansowani

Metody szkoleniowe:

wykłady teoretyczne poświęcone feedbackowi, dyskusje moderowane, ćwiczenia praktyczne w parach.

Czas trwania:

8 godzixn (w tym przerwy kawowe, lunch time)

Certyfikaty:

Uczestnicy otrzymają CERTYFIKATY potwierdzające udział w warsztatach

Korzyści z udziału – „Co zyskuje uczestnik?”:

Dzięki udziałowi w warsztacie uczestnicy zrozumieją jakim potencjałem dla funkcjonowania działu zakupów jest feedback osób z nim współpracujących, jaki wpływ na częstotliwość korzystania z narzędzia ma reakcja osoby(osób) feedbackowanych i podejmowane akcje. Przećwiczą w praktyce przyjmowanie informacji zwrotnej, zwracając uwagę na towarzyszące mu emocje. Podczas warsztatu zostanie wypracowane narzędzie do zastosowania w codziennej pracy w firmie oraz standard jego wykorzystania w pracy działu zakupów.

 

Program warsztatu:

  1. Wpływ percepcji na proces komunikacji i odbiór rzeczywistości – skrótowe przypomnienie.
  2. Model reakcji na informację zwrotną.
  3. Dekalog przyjmowania feedbacku.
  4. Wypracowanie narzędzia do zbierania informacji zwrotnej i zasad korzystania z niego.
  5. Wypracowanie standardu pracy z wynikami.

 

Dla najlepszych efektów najpierw zaleca się udział w warsztacie Udzielania informacji zwrotnej jako narzędzie rozwoju dostawców i budowania relacji, co pozwoli na efektywne korzystanie z narzędzia, jakim jest feedback i wypracowanie lepszych rozwiązań w ramach jego przyjmowania.

 

Koszt uczestnictwa poza programem PROCON® Professionals – 550 PLN (netto/os.)
W przypadku pytań, prosimy o kontakt.

Atrakcyjne ceny TYLKO dla Członków PROCON® Professionals
Poznaj szczegóły

 

 

Data wydarzenia

Data: 8 czerwca 2021 @ 09:00 - 17:00
Czas: 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Szkolenie Online
Adres: Online
Strona www: www.myprocon.pl
Organizator: PROCON®Professionals
Telefon: +48 664 324 043
E-mail: agata.magdziarek@optibuy.com
WWW: https://myprocon.pl

Zarejestruj się

Resetuj hasło