Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 517 870 451    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Od „muszę” do „chcę” z nim pracować – jak budować efektywną współpracę z klientem wewnętrznym (na przykładzie współpracy z działem marketingu)”

  /  
Ładowanie Wydarzenia
24 Mar

Od „muszę” do „chcę” z nim pracować – jak budować efektywną współpracę z klientem wewnętrznym (na przykładzie współpracy z działem marketingu)”

Marzec 24 @ 09:00 - 17:00

Trener: Zuzanna Warowna-Toruńska, Owner, Concept Spot

 Plan warsztatów:

I. Być ekspertem w obszarze usług marketingowych:
– co to oznacza (wspólne wypracowanie profilu zakupowca-eksperta)
– jaka wiedza jest potrzebna
– współczesny krajobraz podmiotów świadczących usługi marketingowe – trendy, struktury, modele wynagrodzeń
– jakie są możliwe źródła wiedzy i jak można z nich czerpać
– rola partnerów zewnętrznych w budowaniu wizerunku eksperta
– podążać za vs wyznaczać kierunek – rola w budowaniu wizerunku
– świadome budowanie wizerunku działu zakupów czyli co chcemy, żeby inni o nas myśleli (o zasadach budowania wizerunku – rola poszczególnych narzędzi)
II. Świadome budowanie relacji z klientem wewnętrznym, a w tym:
– ogólnie o budowaniu relacji partnerskiej („Ty potrzebujesz mnie, a ja potrzebuję ciebie – razem możemy sobie pomóc”)
– ewolucja wizerunku działu zakupów wewnątrz organizacji
– klient wewnętrzny – co o nim wiemy i jak możemy pozyskać o nim wiedzę
– analiza potrzeb działu marketingu
– wyzwania i KPIe działu zakupów i działów marketingu: część wspólna i części odrębne – jak można na tym budować?
– Jak nie dopuścić do tego, żeby być zbędnym a kiedy warto trzymać się z boku – podział ról i obowiązków w pracy wewnątrz organizacji i we współpracy z dostawcami (na przykładach: stała współpraca / przegląd rynku / przetarg)
– Identyfikacja potencjalnych źródeł konfliktów – jak można sobie radzić w sytuacjach konfliktowych a jak ich unikać
– narzędzia wspierające współpracę z klientem wewnętrznym (m.in. o zasadach komunikacji i różnych jej formach)
– wspólny rozwój – o roli wzajemnego feedbacku

Profil uczestnika:

Kupcy, Managerowie Zakupów oraz Kadra Zarządzająca

 

Metody warsztatowe:

wykład interaktywny, case study, dyskusje

Czas trwania:

Około 8 godzin z uwzględnieniem przerw kawowych i lunchu

Liczba uczestników:

10-15 osób

Certyfikaty:

Uczestnicy otrzymają CERTYFIKATY potwierdzające udział w warsztatach

 

 

Specjalna oferta
Atrakcyjne ceny TYLKO dla Członków PROCON® Professionals
Poznaj szczegóły

 

 

Data wydarzenia

Data: Marzec 24 @ 09:00 - 17:00
Czas: 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Digital Knowledge Village
Adres: Digital Knowledge Village, Puławska 457
Organizator: PROCON®Professionals
Telefon: +48 517 870 451
E-mail: martyna.mucha@optibuy.com
WWW: https://myprocon.pl

Zarejestruj się

Resetuj hasło