Przeszukaj
Generic selectors
Tylko dokładne trafienia
Wyszukaj w tytułach
Wyszukaj w treści
Search in posts
Search in pages
Szukaj w kategoriach:
Procesy i narzędzia
SRM
Team Management
Webinary
Wyróżnione
Zakupy direct
Zakupy indirect
Zarządzanie

tel. +48 664 324 043    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Category management direct

  /  
Ładowanie Wydarzenia
17 kwi

Category management direct

17 kwietnia @ 09:00 - 17:00
1690PLN

Trener: Jacek Jarmuszczak Praktyk zakupowy, Negocjator, Category Manager

Praktyk, doświadczony manager zakupów, negocjacji zakupowych i strategii generowania oszczędności na międzynarodowych rynkach. Karierę zawodową rozpoczynał w polskich firmach branży FMCG, dla których prowadził negocjacje zakupowe z dostawcami z całego świata. Później jako szef działu zakupów elektronicznych w Carlsberg Group, zarządzał zespołem który przeprowadzał ok 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów na całym świecie.

Zarządzanie Kategorią Zakupową

Część I Moduł 1 – Wartość Dodana realizowana w ramach kategorii zakupowej

  1. Jaką wartość realizujesz w swojej firmie? Jaka jest rola działu zakupów oraz Twojej kategorii zakupowej w organizacji?
  2. Dla kogo pracujesz? Mapowanie interesariuszy.
  3. Z jakimi problemami, wyzwaniami mierzy się nasz biznes? Rozpoznanie potrzeb biznesu
  4. W jaki sposób Twoja kategoria zakupowa kontrybuuje do rozwiązywania tych problemów i wyników firmy?
  5. Stworzenie planu zarządzania kategorią zakupową i komunikacji z interesariuszami – Governance Model

Moduł 2 – Procedura liczenia oszczędności

  1. Jak rozliczać wartość dodaną kategorii zakupowej i działu zakupów?
  2. Pieć dźwigni oszczędnościowych – prezentacja i omówienie. Jak policzyć ROI z działu zakupów?
  3. Jakie wskaźniki wartości dodanej mierzyć? Przykłady i zastosowania KPI zakupowych dla kategorii zakupowej
  4. Jak rozliczać oszczędności, a jak wartość dodaną w zakupach?
  5. Komunikacja z zarządem i interesariuszami dotycząca rozliczania oszczędności, ale również unikania kosztów („cost-avoidance”), płynności finansowej, inżynierii wartości, pracochłonności procesów etc… czyli w jaki sposób podpisać porozumienie z zarządem dotyczące rozliczania oszczędności? Jakich informacji potrzebują i jak zbudować komunikację z głównymi interesariuszami, w celu ustalenia spójnej procedury i zrozumienia jak liczyć oszczędności?

Moduł 3 – Plan projektów oszczędnościowych

  1. Przygotowanie programu oszczędnościowego – budowa „pipeline” projektów oszczędnościowych, podział ról i obowiązków w realizacji projektów
  2. Przygotowanie narzędzi i metodologii prac w realizacji i monitoringu projektów oszczędnościowych
  3. Projekt sourcingowy – jak zaplanować szczegółowy proces przetargowy, elementy procesu, instrukcja działania dla zespołu przetargowego oraz interesariuszy.
  4. Inżynieria wartości – projekty Value Engineering jako jedna z głównych dźwigni oszczędnościowych (dla zakupów direct organizacja warsztatów IGW, dla zakupów indirect IGW podczas sourcingu). W jaki sposób przygotować pipeline oraz warsztaty generujące pomysły oszczędnościowe
  5. Poprawa płynności finansowej firmy – projekty Cashflow, CS, VMI, Billing Schedule, ROA, outsourcing strategiczny
  • Czas trwania

    7 godzin (w tym przerwy)

Category management direct

Atrakcyjne ceny dla Członków PROCON® Professionals Poznaj szczegóły

Data wydarzenia

Data: 17 kwietnia @ 09:00 - 17:00
Czas: 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Warszawa
Adres: Warszawa
Strona www: myprocon.pl
Organizator: PROCON®Professionals
Telefon: +48 664 324 043
E-mail: agata.magdziarek@optibuy.com
WWW: https://myprocon.pl

Zarejestruj się

Resetuj hasło